W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Trzcianki

Wróć

(OŚ.272.28.2020) Utrzymanie czystości w mieście

 Trzcianka, dnia 18.09.2020 r.

Znak sprawy OŚ.272.28.2020                                             

ZAPYTANIE OFERTOWE

1.  Zamawiający – Gmina Trzcianka – zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:  odbiór i zagospodarowanie odpadów stałych z terenów administrowanych przez Zamawiającego, a także usługi polegające na utrzymywaniu czystości  i porządku terenów publicznych gminy  Trzcianka

2.  Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części.

2.1. Część I – Odbiór i zagospodarowanie odpadów stałych, które dla celów niniejszego zamówienia poniżej zdefiniowano:

2.1.1 odpady zbierane selektywnie w pojemnikach o pojemności określonej w załączniku 1,      zbierane na terenach publicznych miasta i gminy Trzcianka :

- bioodpady,

- szkło białe i kolorowe,

- odpady metali i tworzyw sztucznych (w skład których wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, odpady opakowaniowe wielomateriałowe, ),

- papier (odpady papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe papieru i odpady opakowaniowe z tektury);

2.1.2 odpady zmieszane pochodzące z budynku Urzędu Miejskiego Trzcianki oraz z terenów  publicznych gminy Trzcianka – szacowaną częstotliwość odbioru oraz pojemność pojemników określono w załączniku 1;

2.1.3 popiół gromadzony w pojemnikach o poj. 1100 l będących własnością Zamawiającego w następujących lokalizacjach: Nowa Wieś 37, Stobno 60 – szacowaną częstotliwość odbioru określono w załączniku nr 1 ;

2.1.4 odpady zbierane w podstawionych przez Wykonawcę kontenerach o pojemności nie mniejszej niż 7 m3, na pisemne zlecenie Zamawiającego. Zgłoszenie zawiera: miejsce, datę podstawienia kontenera oraz wskazanie frakcji zbieranych odpadów (ulegające biodegradacji, gruz budowlany, odpady wielkogabarytowe lub zmieszane). Zamawiający prześle zgłoszenie pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną nie później niż 2 dni przed planowanym odbiorem odpadów, szacowane ilości określono w załączniku nr 1.

2.2 Obowiązki Wykonawcy:

2.2.1 Usytuowanie pojemników do zbierania odpadów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy.

2.2.2 Systematyczne opróżniania pojemników z częstotliwością podaną w załączniku 1.

2.2.3 Na zgłoszenie Zamawiającego usytuowanie we wskazanym miejscu i terminie kontenerów do zbiórki odpadów zielonych, gruzu budowlanego, odpadów wielkogabarytowych lub na odpadów zmieszanych, a także ich opróżnianie.

2.2.4 Kosze uliczne i pojemniki na popiół są własnością Zamawiającego, w pozostałym zakresie Wykonawca dostarcza niezbędne pojemniki oraz kontenery do zbiórki odpadów, które będą spełniać następujące wymagania:

a) pojemniki wyposażone w kółka jezdne,

b) zróżnicowanie kolorystyczne dla poszczególnych frakcji odpadów i podanie na     pojemniku nazwy frakcji określającej rodzaj gromadzonych odpadów:

- pojemnik żółty – oznaczony napisem: „Metale i tworzywa sztuczne”,

- pojemnik niebieski – oznaczony napisem: „Papier”,

- pojemnik zielony typu „dzwon”- szkło białe i kolorowe – oznaczony napisem: „Szkło”

- pojemnik brązowy - oznaczony napisem „BIO”

2.2.5 Wykonawca zobowiązany jest po zgłoszeniu telefonicznym przez Zamawiającego do odbioru odpadów zielonych oraz zmieszanych składowanych w workach lub gałęzi składowych luzem pochodzących z pielęgnacji terenów zieleni w terminie 24 godz. od zgłoszenia.

2.3 Zakres robót towarzyszących obejmuje:

2.3.1 Utrzymanie czystości przy pojemnikach.

2.3.2 Oczyszczanie miejsc zaśmieconych w wyniku załadunku nieczystości stałych.

2.3.3 Utrzymanie pojemników w czystości oraz dbanie o ich należyty stan techniczny przez cały okres trwania umowy.

2.3.4 Wywóz nieczystości odbywać się będzie w godzinach od 6.00 do 18.00 – poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.

2.4. Na zgłoszenie Zamawiającego, Wykonawca wykona załadunek określonych rodzajów odpadów do kontenerów, za stawkę określoną przez Wykonawcę określoną w ofercie. Przez załadunek rozumie się uprzątnięcie wskazanego przez Zamawiającego terenu ze wszystkich zalegających odpadów.

2.5. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą za część I przedmiotu zamówienia będzie się odbywać z częstotliwością raz w miesiącu, za miesiąc poprzedni. Wykonawca otrzymywał będzie wynagrodzenie za faktycznie wykonaną ilość odebranych odpadów (pojemników, worków i kontenerów) poszczególnych rodzajów według cen jednostkowych brutto określonych przez Wykonawcę w ofercie.

 

3. Część II – usługi polegające na utrzymywaniu czystości i porządku terenów publicznych gminy Trzcianka

 3.1 Przez utrzymanie czystości  i porządku na ulicach, chodnikach, parkingach miasta    Trzcianka, należy rozumieć:

3.1.1. usuwanie odpadów stałych z ulic, parkingów, chodników i przystanków autobusowych /odpady, liście, gałęzie itp./,

3.1.2. usuwanie chwastów i zamiatanie,

3.1.3. usuwanie innych zanieczyszczeń w tym również zwłok padłych zwierząt,

3.1.4. opróżnianie koszy ulicznych na ulicach, parkach, przystankach autobusowych                      i placach zabaw oraz na terenach wsi,

3.1.5. montaż koszy ulicznych,

3.1.6. wywożenie odpadów zebranych z oczyszczonych terenów i zagospodarowanie ich zgodnie z przepisami odrębnymi do regionalnej instalacji

3.1.7. oczyszczanie pasów zieleni z zalegających odpadów

3.1.8. grabienie liści

3.2 Ze względu na częstotliwość świadczenia usług utrzymania czystości i porządku, o których mowa w pkt. 3.1.1, ulice (z załącznika 2, 3) zostały podzielone według standardów utrzymania na  grupy:

3.3.1. I standard – obejmuje ulice określone w załączniku Nr 2 ,

3.3.2. II standard – obejmuje ulice określone w załączniku Nr 2, oraz chodniki określone w załączniku Nr 3,

3.3 Utrzymanie czystości i porządku w zakresie czynności, o których mowa w pkt 3.1.1 musi być realizowane:

3.3.1. dwa razy w tygodniu – na ulicach, chodnikach zaliczanych do I standardu                       utrzymania czystości;

3.3.2. raz na tydzień tygodnie –  na ulicach, chodnikach zaliczanych do II standardu utrzymania;

3.4 Do wykonywania zadania, o którym mowa w pkt. 3.1.2 należy używać specjalistycznego sprzętu mechanicznego. W przypadku gdy użycie sprzętu jest niemożliwe z uwagi na warunki techniczne terenu prace należy wykonywać ręcznie.

3.5 Czynności, o których mowa w pkt 3.1.2 obejmują ręczne i mechaniczne zwalczanie  chwastów z częstotliwością raz w miesiącu na każdej z ulic wskazanej w załączniku nr 2, 3.

3.6 Czynności, o których mowa w pkt. 3.1.3, obejmują obejmuje również usuwanie zwłok padłych zwierząt z        terenów objętych obowiązkiem utrzymania czystości. Zamawiający szacuje, że łączna ilość odpadów tego rodzaju wyniesie około 50 kg.

3.7 Czynności, o których mowa w pkt 3.1.4, dotyczą opróżniania wszystkich koszy ulicznych zlokalizowanych na terenach publicznych miasta, na skwerach, parkingach i na placach zabaw, a także na terenach sołectw. Opróżniania koszy ulicznych odbywać się będzie z częstotliwością dwa razy w tygodniu na terenie miasta oraz raz w miesiącu na terenie wsi. Przy opróżnianiu koszy należy uporządkować otoczenie kosza.

3.8 Kosze uliczne znajdują się na terenie miasta Trzcianka w ilości około 250 szt. oraz około 60 szt. na terenie wsi.

3.9 Czynności, o których mowa w pkt. 3.1.5 obejmują montaż zakupionych przez Zamawiającego nowych koszy ulicznych w ilości maksymalnej 5 sztuk w trakcie trwania umowy.

3.10 Wykonawca w ramach pkt 3.1.6.zobowiązany jest w terminie 5 dni od zgłoszenia do zbierania i zagospodarowania odpadów,  w tym również odpadów zielonych uprzątniętych przez właścicieli   nieruchomości z chodników w rozumieniu art. 3 ust.1 pkt 11 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

3.11 Wykonawca obowiązany jest również do wykonywania zadania, o którym mowa w pkt 3.1.7 tj., oczyszczania pasów zieleni przyległych do ulic z załącznika nr 2 z zalegających odpadów, z częstotliwością o której mowa w pkt 3.3.

3.12 W terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca dokona grabienia liści na pasach zieleni oraz w parkach o których mowa w załączniku nr 4 z częstotliwością o której mowa również w tym załączniku - szczegółowy opis i lokalizację pasów zieleni w postaci mapek poglądowych Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy.

3.13 Zamawiający wskaże Wykonawcy termin grabienia liści min. 5 dni przez planowanym zleceniem na piśmie lub drogą elektroniczną

3.14 Grabienie liści polega na wygrabieniu i zebraniu opadłych liści, załadunek na środek transportu i zagospodarowanie zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797)  oraz uprzątnięcie z powierzchni wygrabianych wszelkich nieczystości i ich zagospodarowanie zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach.

3.15 Spryzmowane wygrabione liście nie mogą leżeć dłużej niż jeden dzień, a w szczególności muszą zostać sprzątnięte przed dniami ustawowo wolnymi od pracy, tj. niedziele i święta.

3.16 .Przedmiot zamówienia należy realizować w sposób nie zakłócający nadmiernie ruchu na jezdniach i chodnikach.

3.17 Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność za:

-wszelkie szkody powstałe w czasie prowadzenia robót związanych z realizacją   zamówienia,

- konsekwencje wynikające z tytułu nie uprzątnięcia jezdni  i terenów oddanych mu do utrzymania w czystości i porządku.

3.18 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wykazu ulic w poszczególnych standardach utrzymania czystości dróg. Zmiana będzie możliwa po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego oraz Wykonawcę, zmiany nie wymagają aneksu.

3.19 Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą za II część przedmiotu zamówienia będzie odbywać się  z częstotliwością raz w miesiącu, za miesiąc poprzedni. Za wykonanie usług, o których mowa w pkt 3.1 obowiązuje rozliczenie ryczałtowe określone przez Wykonawcę w ofercie.

4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

4.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania.

a) wykonawca jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Trzcianka;

b) wykonawca posiada aktualne zezwolenie, wydane przez organ właściwy, na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, transportowania i unieszkodliwiania odpadów będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020r., poz. 797.)

5.Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: .

rozpoczęcie - 01.10.2020 roku,

zakończenie- 30.11.2020 roku

3.  Warunki płatności: 14 dni od daty otrzymania oryginału faktury

4.  Sposób przygotowania oferty:

a)      Ofertę należy złożyć na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wraz z wymienionymi załącznikami i pełnomocnictwem (jeśli dotyczy).

b)      Składane dokumenty muszą być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem

 5.       Kryteria oceny ofert:

a)      Cena 100%

Cena za wykonanie przedmiotu umowy powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Wykonawca będzie musiał ponieść za realizację przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.

 6.     Miejsce i termin złożenia oferty:

1)        ofertę należy złożyć w terminie do   28.09.2020 r. do godz. g10:00

2)        ofertę można złożyć w siedzibie zamawiającego osobiście lub przesyłką pocztową

Urząd Miejski Trzcianki

pokój nr 002

ul. Sikorskiego 7

64-980 Trzcianka

 

3)        oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym w punkcie 1 zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierana.

 7.        Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

1)   formularz oferty wg załączonego wzoru – załącznik nr 5;

2)   oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru – załącznik nr 6;

3)   zaparafowany wzór umowy – załącznik nr 7.;

8.        Termin związania ofertą wynosi 30  dni, licząc od dnia upływu terminu złożenia ofert.

9.       Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w dniu  28.09.2020o godz. 10:30  w siedzibie zamawiającego:

Urząd Miejski Trzcianki

pokój nr 002

ul. Sikorskiego 7

64-980 Trzcianka

10.    Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:Anna Kasperek

Urząd Miejski Trzcianki

pokój nr 002

ul. Sikorskiego 7

64-980 Trzcianka

tel. 67 352 73 62

e-mail: akasperek@trzcianka.pl

Załączniki:

Załącznik nr 1.odt
odt, 21 kB
Wytworzył: Michał Bednarek
Data wytworzenia: 21.09.2020
Opublikował w BIP: Michał Bednarek
Data opublikowania: 21.09.2020 13:58
Ostatnio zaktualizował: Michał Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 21.09.2020 13:58
Liczba pobrań: 174
Załącznik nr 2.ods
xls, 26 kB
Wytworzył: Michał Bednarek
Data wytworzenia: 21.09.2020
Opublikował w BIP: Michał Bednarek
Data opublikowania: 21.09.2020 13:58
Ostatnio zaktualizował: Michał Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 21.09.2020 13:58
Liczba pobrań: 136
Załącznik nr 3.xls
xls, 16 kB
Wytworzył: Michał Bednarek
Data wytworzenia: 21.09.2020
Opublikował w BIP: Michał Bednarek
Data opublikowania: 21.09.2020 13:58
Ostatnio zaktualizował: Michał Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 21.09.2020 13:58
Liczba pobrań: 80
załącznik nr 4.ods
xls, 12 kB
Wytworzył: Michał Bednarek
Data wytworzenia: 21.09.2020
Opublikował w BIP: Michał Bednarek
Data opublikowania: 21.09.2020 13:58
Ostatnio zaktualizował: Michał Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 21.09.2020 13:58
Liczba pobrań: 84
załącznik nr 5.odt
odt, 17 kB
Wytworzył: Michał Bednarek
Data wytworzenia: 21.09.2020
Opublikował w BIP: Michał Bednarek
Data opublikowania: 21.09.2020 13:58
Ostatnio zaktualizował: Michał Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 21.09.2020 13:58
Liczba pobrań: 93
załącznik nr 6.docx
docx, 12 kB
Wytworzył: Michał Bednarek
Data wytworzenia: 21.09.2020
Opublikował w BIP: Michał Bednarek
Data opublikowania: 21.09.2020 13:58
Ostatnio zaktualizował: Michał Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 21.09.2020 13:58
Liczba pobrań: 74
załącznik nr 7.doc
doc, 41 kB
Wytworzył: Michał Bednarek
Data wytworzenia: 21.09.2020
Opublikował w BIP: Michał Bednarek
Data opublikowania: 21.09.2020 13:58
Ostatnio zaktualizował: Michał Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 21.09.2020 13:58
Liczba pobrań: 128
Wytworzył: Tomasz Felcyn
Data wytworzenia: 28.09.2020
Opublikował w BIP: Tomasz Felcyn
Data opublikowania: 28.09.2020 15:28
Ostatnio zaktualizował: Tomasz Felcyn
Data ostatniej aktualizacji: 28.09.2020 15:28
Liczba pobrań: 69
Wytworzył: Anna Kasperek
Data wytworzenia: 21.09.2020
Opublikował w BIP: Michał Bednarek
Data opublikowania: 21.09.2020 13:58
Ostatnio zaktualizował: Tomasz Felcyn
Data ostatniej aktualizacji: 28.09.2020 09:29
Liczba wyświetleń: 3