W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Trzcianki

Wróć

(RGK.271.2.2021.AR) Modernizacja lokalu mieszkalnego komunalnego w Trzciance przy ul. Grunwaldzkiej 4/2

Trzcianka, dnia 22.01.2021 r.

Znak sprawy RGK.271.2.2021.AR

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

  1. Zamawiający – Gmina Trzcianka – zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:

Modernizacja lokalu mieszkalnego komunalnego w Trzciance przy ul. Grunwaldzkiej 4/2

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Modernizacja lokalu mieszkalnego komunalnego w Trzciance przy ul. Grunwaldzkiej 4/2:

  • roboty rozbiórkowe,
  • wymiana i montaż stolarki drzwiowej,
  • wykonanie posadzek,
  • roboty wykończeniowe ścian i sufitów,
  • wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej,
  • wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
  • wykonanie instalacji elektrycznej,
  • wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych,
  • odnowienie klatki schodowej.

Uwaga:       szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zwierają załączniki nr 1 i 2 do zapytania ofertowego: rysunki techniczne oraz przedmiar robót.

 

  1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1)   posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania;

2)   posiadają wiedzę i doświadczenie;

3)   dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

4)   mają stabilną sytuację ekonomiczną i finansową.

 

  1. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 30.04.2021 r.
  2. Okres gwarancji/rękojmi: 5 lat.
  3. 6.  Warunki płatności: przelew 14 dni od daty otrzymania faktury.

 

 

  1. Inne wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
  • Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wytycznymi i zaleceniami uzgodnionymi z Zamawiającym,
  • Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać każdorazowo z Zamawiający ewentualne roboty dodatkowe lub zamienne,
  • Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot umowy z materiałów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, oraz na każde żądanie zamawiającego okazać atesty, świadectwa /certyfikaty/, aprobaty i inne dokumenty stwierdzające jakość i dopuszczenie do stosowania użytych materiałów,
  • Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia miejsca wykonania robót pod względem przeciwpożarowym oraz BHP i ponosi odpowiedzialność za prawidłową ochronę p.poż. oraz BHP, jak również ponosi wszelkie konsekwencje wynikające z braku nadzoru i zabezpieczenia w tym zakresie;
  • Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki bezpieczeństwa i porządek na placu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór techniczny nad realizowanymi robotami,
  • Wykonawca zobowiązany jest informować Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość lub opóźnienie terminu zakończenia robót,
  • Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu robót – uporządkować teren i przekazać go Zamawiającemu w terminie nie późniejszym niż ustalony termin odbioru robót.
  • Wykonawca zobowiązany jest wykonać czynności będące przedmiotem zamówienia z najwyższą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami prawa oraz wytycznymi i zaleceniami uzgodnionymi z Zamawiającym;
  • Wykonawca dokonywał będzie we własnym zakresie wszelkich ewentualnych uzgodnień niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy.

 

  1. Istotne warunki umowy (lub wzór umowy)
  • rozliczenie robót nastąpi jednorazowo po wykonaniu i odbiorze całości robót, zgodnie z zatwierdzonym kosztorysem powykonawczym według stawek kalkulacyjnych zawartych w ofercie;
  • Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w związku z prowadzeniem robót oraz szkody wynikające ze zniszczenia i innych zdarzeń w odniesieniu do robót, obiektów, materiałów, sprzętu i innego mienia ruchomego związanego z prowadzeniem robót podczas realizacji przedmiotu umowy;
  • wynagrodzenie będzie wypłacane w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT przez Zamawiającego,

 

  • obowiązującą formą odszkodowania będą kary umowne:
    • za opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia zostaną naliczone kary w wysokości 1% licząc od wartości umowy brutto za każdy dzień opóźnienia,
    • za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy – wynosi 15% kwoty wynagrodzenia umownego brutto,
    • za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z winy Zamawiającego – wynosi 15% kwoty wynagrodzenia brutto;
    • Wykonawca ma prawo naliczać odsetki w wysokości ustalonej ustawowo, w razie nieterminowej zapłaty faktury przez Zamawiającego;
    • Wykonawca nie ma prawa przenosić na rzecz osób trzecich wierzytelności wynikających z umowy bez zgody Zamawiającego.

 

  1. Opis sposobu obliczenia ceny oferty: Na podstawie załączonych przedmiarów robót, rysunków i wizji lokalnej.

 

  1. Sposób przygotowania oferty:

1)        Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, na formularzu
lub w oparciu o formularz OFERTA, stanowiący załącznik do niniejszego Zapytania ofertowego;

2)        Cenę oferty należy podać cyfrowo i słownie;

3)        Formularz oferty należy wypełnić czytelną trwałą techniką.

  1. Kryteria oceny ofert:

1)        cena                            100 %

12. Miejsce i termin złożenia oferty:

1)        ofertę należy złożyć w terminie do 29.01.2021 r.  do godz. 9:00

2)        ofertę można złożyć w siedzibie zamawiającego osobiście lub przesyłką pocztową

Urząd Miejski Trzcianki

pokój nr 116

ul. Sikorskiego 7

64-980 Trzcianka

3)        ofertę można złożyć drogą elektroniczną: arataj@trzcianka.pl

4)        ofertę należy jednoznacznie oznaczyć, np. oznaczając napisem na kopercie
lub w temacie przesyłki elektronicznej

„OFERTA - Modernizacja lokalu mieszkalnego komunalnego w Trzciance przy ul. Grunwaldzkiej 4/2”

(nazwa postępowania z punktu 1 Zapytania ofertowego)

5)        oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym w punkcie 1 zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierana.

  1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

1)   formularz oferty wg załączonego wzoru – załącznik nr 3;

2)   oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru – załącznik nr 4;

3)   kosztorys ofertowy;

  1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni, licząc od dnia upływu terminu złożenia ofert.
  2. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w dniu  29.01.2021 r. o godz. 09:10 w siedzibie zamawiającego:

Urząd Miejski Trzcianki

pokój nr 116

ul. Sikorskiego 7

64-980 Trzcianka

  1. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Artur Rataj

Urząd Miejski Trzcianki

pokój nr 116

ul. Sikorskiego 7

64-980 Trzcianka

tel. 67 352 73 73    tel. kom. 728 457 525

e-mail: arataj@trzcianka.pl

Załączniki:

Zapytanie ofertowe
docx, 26 kB
Wytworzył: Michał Bednarek
Data wytworzenia: 22.01.2021
Opublikował w BIP: Michał Bednarek
Data opublikowania: 22.01.2021 14:12
Ostatnio zaktualizował: Michał Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 22.01.2021 14:12
Liczba pobrań: 200
Wytworzył: Michał Bednarek
Data wytworzenia: 22.01.2021
Opublikował w BIP: Michał Bednarek
Data opublikowania: 22.01.2021 14:12
Ostatnio zaktualizował: Michał Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 22.01.2021 14:12
Liczba pobrań: 67
Wytworzył: Michał Bednarek
Data wytworzenia: 22.01.2021
Opublikował w BIP: Michał Bednarek
Data opublikowania: 22.01.2021 14:12
Ostatnio zaktualizował: Michał Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 22.01.2021 14:12
Liczba pobrań: 36
Wytworzył: Michał Bednarek
Data wytworzenia: 22.01.2021
Opublikował w BIP: Michał Bednarek
Data opublikowania: 22.01.2021 14:12
Ostatnio zaktualizował: Michał Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 22.01.2021 14:12
Liczba pobrań: 126
Wytworzył: Michał Bednarek
Data wytworzenia: 22.01.2021
Opublikował w BIP: Michał Bednarek
Data opublikowania: 22.01.2021 14:12
Ostatnio zaktualizował: Michał Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 22.01.2021 14:12
Liczba pobrań: 37
Wytworzył: Michał Bednarek
Data wytworzenia: 22.01.2021
Opublikował w BIP: Michał Bednarek
Data opublikowania: 22.01.2021 14:12
Ostatnio zaktualizował: Michał Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 22.01.2021 14:12
Liczba pobrań: 115
Wytworzył: Michał Bednarek
Data wytworzenia: 22.01.2021
Opublikował w BIP: Michał Bednarek
Data opublikowania: 22.01.2021 14:12
Ostatnio zaktualizował: Michał Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 22.01.2021 14:12
Liczba pobrań: 197
Wytworzył: Artur Rataj
Data wytworzenia: 22.01.2021
Opublikował w BIP: Michał Bednarek
Data opublikowania: 22.01.2021 14:12
Ostatnio zaktualizował: Michał Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 23.03.2021 06:49
Liczba wyświetleń: 29