Ogłoszenie z dnia 9 listopada 2022r.
Burmistrz Trzcianki
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór
na wolne stanowisko urzędnicze
ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
(nazwa stanowiska pracy)
1. Wymagania niezbędne:
1/ określone w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r., poz. 530);
2/ wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: administracja.
2. Wymagania dodatkowe:
1/ preferowane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
2/ znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych na stanowisku,
w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, o ewidencji ludności, o dowodach osobistych oraz przepisów wykonawczych, Kodeks postępowania administracyjnego
oraz rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej;
3/ umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych (Windows, Excel, Word, ePuap);
4/ umiejętność redagowania pism urzędowych;
5/ samodzielność, odpowiedzialność, uprzejmość, umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
1/ czynności związane z zameldowaniem i wymeldowaniem obywateli polskich oraz cudzoziemców;
2/ nadawanie numeru PESEL;
3/ prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o wymeldowanie i zameldowanie;
4/ przygotowywanie projektów decyzji w sprawach o zameldowanie i wymeldowanie;
5/ udostępnianie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców, rejestru PESEL oraz rejestru dowodów osobistych;
6/ prowadzenie spraw związanych z wydawaniem dowodów osobistych;
7/ wydawanie zaświadczeń z zakresu stanowiska pracy;
8/ opracowywanie sprawozdań, zestawień, statystyk z zakresu spraw realizowanych na stanowisku.
4. Warunki pracy:
1/ praca w biurze na parterze, w siedzibie Urzędu Miejskiego Trzcianki, wejście do budynku z poziomu 0, w budynku znajduje się winda oraz toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim;
2/ czas pracy w wymiarze obowiązującym pracowników samorządowych, zgodnie z przyjętym u pracodawcy równoważnym systemem;
3/ wynagrodzenie – zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami oraz obowiązującymi przepisami o wynagradzaniu pracowników samorządowych;
4/ urlop wypoczynkowy – zgodnie z Kodeksem pracy;
5/ wyróżnienia i nagrody za:
a/ zaangażowanie w pracy,
b/ wyniki pracy zawodowej,
c/ podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
5. Wymagane dokumenty:
1/ list motywacyjny;
2/ kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk dostępny na stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl - zakładka: Nabór pracowników - Dokumenty do pobrania);
3/ kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie;
4/ kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz ewentualne dodatkowe kwalifikacje;
5/ oświadczenie kandydata o:
a/ pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
b/ wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w związku z udziałem w naborze,
c/ zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych,
(druk dostępny na stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl - zakładka: Nabór pracowników - Dokumenty do pobrania);
6/ wykaz złożonych dokumentów opatrzony podpisem.
6. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów
Wymagane dokumenty z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych”, należy składać w zamkniętych kopertach, w Kancelarii Urzędu Miejskiego Trzcianki lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski Trzcianki, ul. Sikorskiego 7, 64-980 Trzcianka, w terminie do 21 listopada 2022r. (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu). Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
7. Informacje dodatkowe:
1/ zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informujemy, że:
a/ administratorem podanych w ofercie danych osobowych jest gmina Trzcianka, z siedzibą w Trzciance, ul. Sikorskiego 7,
b/ funkcję Inspektora Ochrony Danych w gminie Trzcianka pełni pan Bartosz Mendyk, adres e-mail: kancelaria@drmendyk.pl,
c/ dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim Trzcianki,
d/ podane dane osobowe mogą być udostępnione innym podmiotom, upoważnionym na podstawie obowiązującego prawa,
e/ dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po jej zakończeniu przechowywane przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa,
f/ przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
g/ przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie; powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem wyrażonej wcześniej zgody,
h/ przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2,
i/ podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji na w/w stanowisko;
2/ do naboru na wyżej określone stanowisko mogą przystąpić również obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;
3/ w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim Trzcianki, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%;
4/ kandydaci zobowiązani są do zapoznania się z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim Trzcianki oraz stanowiska kierownicze w jednostkach organizacyjnych gminy Trzcianka, dostępnym
w Biuletynie Informacji Publicznej (zakładka: Nabór pracowników - Dokumenty do pobrania) lub w kadrach Urzędu Miejskiego Trzcianki;
5/ ewentualne zatrudnienie kandydata, wybranego w toku naboru, może nastąpić w grudniu 2022 roku;
6/ warunkiem zatrudnienia będzie brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska oraz potwierdzenie niekaralności kandydata;
7/ informacja o wyniku naboru będzie umieszczona niezwłocznie po zakończeniu procedury naboru na stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
BURMISTRZ TRZCIANKI
/-/ Krzysztof W. Jaworski