Ogłoszenie Burmistrza Trzcianki z dnia 20 września 2022r.
Urząd Miejski Trzcianki
zatrudni na zastępstwo pracownika na stanowisku
ds. ochrony środowiska w Referacie Ochrony Środowiska
1. Wymagania:
- określone w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r., poz. 530);
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ochrona środowiska, nauki przyrodnicze, administracja;
- znajomość ustaw, w szczególności: prawo ochrony środowiska, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, o cmentarzach oraz przepisów wykonawczych do wymienionych ustaw, Kodeks postępowania administracyjnego;
- znajomość obsługi komputera i programów użytkowych;
- umiejętność planowania i organizacji pracy – ustalanie priorytetów działania i efektywne wykorzystanie czasu pracy;
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;
- prawo jazdy kategorii B.
2. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
- wprowadzanie danych do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków oraz realizowanie czynności związanych z inwentaryzacją źródeł ciepła;
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
- realizowanie zadań związanych z działaniem cmentarzy komunalnych, m.in. rozliczanie zwrotów z tytułu niepełnego wykorzystania opłat za korzystanie z usług cmentarza;
- realizowanie zadań wynikających z opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi.
3. Warunki pracy:
- praca w biurze na parterze, w siedzibie Urzędu Miejskiego Trzcianki, wejście do budynku z poziomu 0, w budynku znajduje się winda oraz toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim;
- czas pracy w wymiarze obowiązującym pracowników samorządowych, zgodnie z przyjętym u pracodawcy równoważnym systemem;
- wynagrodzenie – zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami oraz obowiązującymi przepisami o wynagradzaniu pracowników samorządowych;
- urlop wypoczynkowy – zgodnie z Kodeksem pracy;
- wyróżnienia i nagrody za:
- wyniki pracy zawodowej,
- podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
4. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk dostępny na stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl - zakładka: Nabór pracowników - DOKUMENTY lub w kadrach Urzędu Miejskiego Trzcianki – pokój nr 107);
- kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz ewentualne dodatkowe kwalifikacje;
- oświadczenie kandydata o:
- pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w związku z udziałem w rekrutacji,
- zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych,
(druk dostępny na stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl - zakładka: Nabór pracowników - DOKUMENTY).
5. Termin i miejsce składania ofert:
- wymagane dokumenty z dopiskiem: „Dokumenty aplikacyjne na stanowisko ds. ochrony środowiska”, należy składać w zamkniętych kopertach, w Kancelarii Urzędu Miejskiego Trzcianki lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski Trzcianki, ul. Sikorskiego 7, 64-980 Trzcianka, w terminie do 26 września 2022r. (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu). Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymagania określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
6. Informacje dodatkowe:
1/ zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informujemy, że:
a/ administratorem podanych w ofercie danych osobowych jest gmina Trzcianka, z siedzibą w Trzciance, ul. Sikorskiego 7,
b/ funkcję Inspektora Ochrony Danych w gminie Trzcianka pełni pan Bartosz Mendyk, adres e-mail: kancelaria@drmendyk.pl,
c/ dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim Trzcianki,
d/ podane dane osobowe mogą być udostępnione innym podmiotom, upoważnionym na podstawie obowiązującego prawa,
e/ dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po jej zakończeniu przechowywane przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa,
f/ przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
g/ przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie; powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem wyrażonej wcześniej zgody,
h/ przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2,
i/ podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji na w/w stanowisko;
2/ w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim Trzcianki, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%;
3/ ewentualne zatrudnienie wybranego kandydata może nastąpić w październiku 2022 roku;
4/ warunkiem zatrudnienia będzie brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska oraz potwierdzenie niekaralności kandydata;
5/ informacja o wyniku rekrutacji zostanie zamieszczona niezwłocznie po jej zakończeniu
na stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego Trzcianki, ul. Sikorskiego 7.
BURMISTRZ TRZCIANKI
/-/ Krzysztof W. Jaworski