Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Warunki prowadzenia sprzedaży napojów alkoholowych do spożycia w miejscu lub poza miejscem sprzedaży
Warunki prowadzenia sprzedaży napojów alkoholowych do spożycia w miejscu lub poza miejscem sprzedaży
Warunkiem prowadzenia sprzedaży napojów alkoholowych do spożycia w miejscu lub poza miejscem sprzedaży jest:
posiadanie zezwolenia wydanego przez burmistrza Trzcianki;
wniesienie opłaty za korzystanie z zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych przed jego wydaniem, jak i w każdym kolejnym roku ważności zezwolenia;
zaopatrywanie się w napoje alkoholowe u producentów i przedsiębiorców posiadających odpowiednie zezwolenie na sprzedaż hurtową napojów alkoholowych;
w terminach do 1 lutego, 1 czerwca, 1 października każdego roku kalendarzowego objętego zezwoleniem, okazanie przedsiębiorcy zaopatrującemu dany punkt sprzedaży napojów alkoholowych odpowiedniego dowodu potwierdzającego dokonanie opłaty za korzystanie z zezwolenia;
posiadanie tytułu prawnego do korzystania z lokalu, stanowiącego punkt sprzedaży;
wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie objętej zezwoleniem tylko przez przedsiębiorcę w nim oznaczonego i wyłącznie w miejscu wymienionym w zezwoleniu;
zgłaszanie organowi zezwalającemu zmian stanu faktycznego i prawnego, w stosunku do danych zawartych w zezwoleniu, w terminie 14 dni od dnia powstania zmiany;
prowadzenie sprzedaży w punkcie sprzedaży spełniającym wymogi określone przez radę gminy (patrz Uchwała Nr L/463/18 Rady Miejskiej Trzcianki z dnia 28 czerwca 2018 r.);
przestrzeganie innych zasad i warunków określonych przepisami prawa (patrz art. 13, 131, 14, 15 ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi).