Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
6/ co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej.
Wymagania dodatkowe:
1/ znajomość ustaw, w szczególności: o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, prawo ochrony środowiska, prawo wodne oraz przepisów wykonawczych do wymienionych ustaw, Kodeks postępowania administracyjnego;
2/ znajomość obsługi komputera i programów użytkowych;
3/ umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność za powierzone zadania, zdyscyplinowanie;
4/ umiejętność planowania i organizacji pracy - ustalanie priorytetów działania i efektywne wykorzystywanie czasu pracy;
5/ wysoka kultura osobista, uprzejmość, życzliwość;
6/ duża odporność psychiczna, opanowanie i stanowczość w działaniu;
7/ prawo jazdy kat. B
Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
1/ obsługa Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków;
2/ realizacja działań wynikających z porozumień zawartych w sprawie realizacji programu Ciepłe Mieszkanie lub innych związanych z ochroną środowiska;
3/ prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
4/ udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie oraz wprowadzanie informacji w zakresie ochrony środowiska do publicznie dostępnych wykazów;
5/ przyjmowanie i weryfikowanie zgłoszeń instalacji nie wymagających uzyskania pozwolenia, mogących negatywnie oddziaływać na środowisko, za wyjątkiem instalacji na wprowadzanie ścieków do wód lub do gruntu (tzw. przydomowych oczyszczalni ścieków);
6/ wprowadzanie danych do bazy danych o ocenach oddziaływania na środowisko prowadzonej;
7/ przygotowywanie projektów uchwał w zakresie ochrony środowiska;
8/ przeprowadzanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska w zakresie objętym właściwością gminy oraz przygotowywanie w tym zakresie decyzji administracyjnych i zaświadczeń;
9/ prowadzenie postępowań z zakresu prawa wodnego w przypadku zmiany stanu wody na gruncie oraz w przypadku konieczności wyznaczenia dostępu do wody;
10/ nadzorowanie i kontrolowanie prawidłowość funkcjonowania rowów melioracyjnych stanowiących własność gminy Trzcianka, współpracuje w tym zakresie ze spółkami wodnymi;
11/ realizowanie zadań związanych z pozyskaniem zezwoleń na wykonanie czynności zakazanych w stosunku do dziko występujących zwierząt gatunków objętych ochroną gatunkową (np. niszczenie tam bobrowych), a także zlecanie realizacji tych czynności oraz sporządza sprawozdania z wykonania uzyskanych w tym zakresie decyzji;
12/ koordynowanie działań z zakresu udzielania dotacji celowych dla spółek wodnych;
13/ prowadzenie edukacji ekologicznej.
Warunki pracy:
1/ praca w biurze na parterze w siedzibie Urzędu Miejskiego Trzcianki oraz poza siedzibą Urzędu, wejście do budynku z poziomu 0, w budynku znajduje się winda (do I piętra) oraz toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim;
2/ czas pracy w wymiarze obowiązującym pracowników samorządowych, zgodnie z przyjętym u pracodawcy równoważnym systemem;
3/ wynagrodzenie – zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami oraz obowiązującymi przepisami o wynagradzaniu pracowników samorządowych;
4/ urlop wypoczynkowy – zgodnie z Kodeksem pracy;
5/ wyróżnienia i nagrody za:
a/ zaangażowanie w pracy,
b/ wyniki pracy zawodowej,
c/ podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
Wymagane dokumenty:
1/ list motywacyjny;
2/ kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk dostępny na stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl - zakładka: Nabór pracowników - Dokumenty do pobrania);
4/ kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz ewentualne dodatkowe kwalifikacje;
5/ oświadczenie kandydata o:
a/ pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
b/ wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w związku z udziałem w naborze,
c/ zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych, (druk dostępny na stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl - zakładka: Nabór pracowników - Dokumenty do pobrania);
6/ wykaz złożonych dokumentów opatrzony podpisem.
Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów Wymagane dokumenty z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. ochrony środowiska”, należy składać w zamkniętych kopertach w Kancelarii Urzędu Miejskiego Trzcianki lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski Trzcianki, ul. Sikorskiego 7, 64-980 Trzcianka, w terminie do 8 grudnia 2023r. (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu). Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje dodatkowe:
1/ zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informujemy, że:
a/ administratorem podanych w ofercie danych osobowych jest gmina Trzcianka, z siedzibą w Trzciance, ul. Sikorskiego 7,
b/ funkcję Inspektora Ochrony Danych w gminie Trzcianka pełni pan Bartosz Mendyk, adres e-mail: kancelaria@drmendyk.pl,
c/ dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim Trzcianki,
d/ podane dane osobowe mogą być udostępnione innym podmiotom, upoważnionym na podstawie obowiązującego prawa,
e/ dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po jej zakończeniu przechowywane przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa,
f/ przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
g/ przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie; powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem wyrażonej wcześniej zgody,
h/ przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2,
i/ podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji na w/w stanowisko;
2/ do naboru na wyżej określone stanowisko mogą przystąpić również obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;
3/ w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim Trzcianki, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%;
4/ kandydaci zobowiązani są do zapoznania się z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim Trzcianki oraz stanowiska kierownicze w jednostkach organizacyjnych gminy Trzcianka, dostępnym w Biuletynie Informacji Publicznej (zakładka: Nabór pracowników - Dokumenty do pobrania) lub w kadrach Urzędu Miejskiego Trzcianki;
5/ ewentualne zatrudnienie kandydata, wybranego w toku naboru, może nastąpić w lutym 2024 roku;
6/ warunkiem zatrudnienia będzie brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska oraz potwierdzenie niekaralności kandydata;
7/ informacja o wyniku naboru będzie umieszczona niezwłocznie po zakończeniu procedury naboru na stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.