Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Ogłoszenie konkursu na wybór brokera ubezpieczeniowego
Gmina Trzcianka reprezentowana przez Burmistrza Trzcianki ogłasza Konkurs na wybór brokera ubezpieczeniowego, świadczącego usługi na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń (Dz. U. z 2019 r., poz. 1881 ze zm.).
Celem konkursu jest wybór brokera ubezpieczeniowego dla Gminy Trzcianka, świadczącego usługi ubezpieczeniowe w zakresie przygotowania i pomocy w przeprowadzeniu postępowania na udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Trzcianka”
Do niniejszego konkursu nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 1129, ze zm.).
Miejsce składania ofert: ofertę należy złożyć w formie pisemnej w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Miejskim Trzcianki, 64-980 Trzcianka lub przesłać drogą pocztową na adres Urząd Miejski Trzcianki, 64-980 Trzcianka, ul. Sikorskiego 7.
Termin składania ofert upływa w dnia 29 września 2021 roku o godz. 9:30
Wszelkie pytania dotyczące postępowania konkursowego należy kierować pisemnie, przesyłając je pocztą elektroniczną na adres: ksiegowa@trzcianka.pl z dopiskiem „Konkurs na brokera”.
Osobą upoważnioną do kontaktu z Oferentami jest Teresa Karasińska, tel. 67-352-73-19, email: ksiegowa@trzcianka.pl