Ogłoszenie z dnia 7 stycznia 2021r.
Urząd Miejski Trzcianki
zatrudni na zastępstwo (długoterminowe) pracownika na stanowisku
ds. budowy, remontów i utrzymania dróg
w Referacie Planowania i Inwestycji
(nazwa stanowiska pracy)
1. Wymagania:
1) wykształcenie wyższe, preferowane: prawo, administracja, budownictwo (specjalność drogi);
2) umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych na stanowisku, w szczególności w zakresie: Kpa, dróg oraz przepisów regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego;
3) umiejętność obsługi komputera (Windows, Word, Excel, Internet) oraz innych urządzeń biurowych;
4) umiejętność redagowania decyzji administracyjnych, pism urzędowych;
5) znajomość topografii gminy Trzcianka;
6) prawo jazdy kat. B.
2. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem zadań określonych w ustawie z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych oraz przepisach wykonawczych dla zarządcy dróg gminnych – na terenie gminy Trzcianka oraz dróg wewnętrznych, dla których gmina Trzcianka jest zarządcą terenu;
2) nadzorowanie właściwego oznakowania dróg i ulic;
3) współdziałanie z właściwymi organami w zakresie bezpieczeństwa ruchu na drogach;
4) nadzorowanie stanu technicznego dróg.
3. Warunki pracy:
1) praca w biurze, w siedzibie Urzędu Miejskiego Trzcianki oraz w terenie w celu dokonywania wizji lokalnych;
2) czas pracy w wymiarze obowiązującym pracowników samorządowych, zgodnie z przyjętym u Pracodawcy równoważnym systemem;
3) wynagrodzenie – zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami oraz obowiązującymi przepisami o wynagradzaniu pracowników samorządowych;
4) urlop wypoczynkowy – zgodnie z Kodeksem pracy;
5) wyróżnienia i nagrody za:
a) zaangażowanie w pracy,
b) wyniki pracy zawodowej,
c) podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk dostępny na stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl - zakładka: Nabór pracowników - DOKUMENTY lub w kadrach Urzędu Miejskiego Trzcianki – pokój nr 107);
3) kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie;
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz ewentualne dodatkowe kwalifikacje;
5) oświadczenie kandydata zawierające klauzulę "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w przedłożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, złożonych w związku z ubieganiem się o zatrudnienie na stanowisku ds. budowy, remontów i utrzymania dróg w Urzędzie Miejskim Trzcianki";
6) oświadczenie kandydata zawierające klauzulę "Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych, zawartą w pkt 6 ppkt 1 ogłoszenia z dnia 7 stycznia 2021r.";
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;
8) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
9) wykaz złożonych dokumentów opatrzony podpisem.
5. Termin i miejsce składania ofert:
1) wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Dokumenty aplikacyjne na stanowisko ds. budowy, remontów i utrzymania dróg”, wrzucając do urny znajdującej się w przedsionku Urzędu Miejskiego Trzcianki lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski Trzcianki, ul. Sikorskiego 7, 64-980 Trzcianka, w terminie do 15 stycznia 2021r. (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu),
2) kandydaci spełniający wymagania określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
6. Informacje dodatkowe:
1) zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informujemy, że:
a/ administratorem podanych w ofercie danych osobowych jest gmina Trzcianka, z siedzibą w Trzciance, ul. Sikorskiego 7,
b) funkcję Inspektora Ochrony Danych w gminie Trzcianka pełni pan Bartosz Mendyk, adres e-mail: kancelaria@drmendyk.pl,
c) dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim Trzcianki,
d) podane dane osobowe mogą być udostępnione innym podmiotom, upoważnionym
na podstawie obowiązującego prawa,
e) dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po jej zakończeniu przechowywane przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa,
f) przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
g) przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie; powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem wyrażonej wcześniej zgody,
h) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji na w/w stanowisko;
2) ewentualne zatrudnienie wybranego kandydata może nastąpić w lutym 2021 roku;
3) warunkiem zatrudnienia będzie brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska oraz potwierdzenie niekaralności kandydata;
4) informacja o wyniku rekrutacji będzie umieszczona niezwłocznie po jej zakończeniu na stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego Trzcianki, ul. Sikorskiego 7.
BURMISTRZ TRZCIANKI
/-/ Krzysztof W. Jaworski