W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Trzcianki

Wróć

Ogłoszenie naboru na stanowisko ds. inwestycji i utrzymania obiektów komunalnych

Ogłoszenie z dnia 5 kwietnia 2023r.

Burmistrz Trzcianki
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór
na wolne stanowisko urzędnicze
ds. inwestycji i utrzymania obiektów komunalnych
(nazwa stanowiska pracy)

      1. Wymagania niezbędne:
        1. określone w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r., poz. 530);
        2. wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: budownictwo, administracja.
      2. Wymagania dodatkowe: 
        1. preferowane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
        2. umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych na stanowisku, w szczególności w zakresie: Kpa, dróg oraz przepisów regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego;
        3. umiejętność obsługi komputera (Windows, Word, Excel, Internet) oraz innych urządzeń biurowych;
        4. umiejętność redagowania decyzji administracyjnych, pism urzędowych;
        5. znajomość topografii gminy Trzcianka;
        6. prawo jazdy kategorii B (mile widziany własny samochód);
        7. umiejętność planowania i organizacji pracy – ustalanie priorytetów działań i efektywne wykorzystywanie czasu pracy;
          odpowiedzialność i bezstronność.
      3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
        1. prowadzenie spraw związanych z remontem, modernizacją i utrzymaniem dróg, chodników, zatok parkingowych i parkingów w pasach dróg gminnych;
        2. prowadzenie inwestycji w zakresie budowy dróg;
        3. kontrola stanu technicznego dróg gminnych oraz określanie zakresu ich remontów;
        4. wydawanie pozwoleń na korzystanie z dróg w sposób szczególny – zgodnie z ustawą 
          o drogach publicznych;
        5. uzgadnianie lokalizacji infrastruktury technicznej na nieruchomościach gminnych będących drogami wewnętrznymi;
        6. organizowanie zgodnie z przepisami ustawy, zamówień publicznych na roboty budowlane i usługi realizowane w zakresie stanowiska pracy;
        7. opracowywanie materiałów do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych przewidzianych do realizacji przez Referat;
        8. sporządzanie sprawozdawczości z zakresu stanowiska pracy.
      4. Warunki pracy:
        1. praca w biurze na II piętrze, w siedzibie Urzędu Miejskiego Trzcianki oraz w terenie, wejście do budynku z poziomu 0, w budynku znajduje się winda (do I piętra) oraz toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim;
        2. czas pracy w wymiarze obowiązującym pracowników samorządowych, zgodnie z przyjętym u pracodawcy równoważnym systemem;
        3. wynagrodzenie – zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami oraz obowiązującymi przepisami o wynagradzaniu pracowników samorządowych;
        4. urlop wypoczynkowy – zgodnie z Kodeksem pracy;
        5. wyróżnienia i nagrody za:
          1. zaangażowanie w pracy,
          2. wyniki pracy zawodowej,
          3. podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
      5. Wymagane dokumenty:
        1. list motywacyjny;
        2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk dostępny 
          na  stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl - zakładka: Nabór pracowników - Dokumenty do pobrania);
        3. kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie;
        4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz ewentualne dodatkowe kwalifikacje;
        5. oświadczenie kandydata o:
          1. pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
          2. wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w związku z udziałem w naborze,
          3. zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych,
          4. (druk dostępny na stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl - zakładka: Nabór pracowników - Dokumenty do pobrania);
        6. wykaz złożonych dokumentów opatrzony podpisem.
      6. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów

Wymagane dokumenty z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. inwestycji i utrzymania obiektów komunalnych”, należy składać w zamkniętych kopertach, w Kancelarii Urzędu Miejskiego Trzcianki lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski Trzcianki, ul. Sikorskiego 7, 64-980 Trzcianka, w terminie do 17 kwietnia 2023r. (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu). Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Informacje dodatkowe:

  1. zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 
    z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informujemy, że:
    1. administratorem podanych w ofercie danych osobowych jest gmina Trzcianka, 
      z siedzibą w Trzciance, ul. Sikorskiego 7,
    2.  funkcję Inspektora Ochrony Danych w gminie Trzcianka pełni pan Bartosz Mendyk, 
      adres e-mail: kancelaria@drmendyk.pl,
    3. dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody 
      w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim Trzcianki,
    4. podane dane osobowe mogą być udostępnione innym podmiotom, upoważnionym 
      na podstawie obowiązującego prawa,
    5. dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po jej zakończeniu przechowywane przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa,
    6. przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych osobowych, 
      ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
    7. przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie; powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem wyrażonej wcześniej zgody,
    8. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2,
    9. podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji na w/w stanowisko;
  2. do naboru na wyżej określone stanowisko mogą przystąpić również obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;
  3. w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik 
    zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim Trzcianki, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%;
  4. kandydaci zobowiązani są do zapoznania się z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim Trzcianki 
    oraz stanowiska kierownicze w jednostkach organizacyjnych gminy Trzcianka, dostępnym 
    w Biuletynie Informacji Publicznej (zakładka: Nabór pracowników - Dokumenty do pobrania)  lub w kadrach Urzędu Miejskiego Trzcianki;
  5. ewentualne zatrudnienie kandydata, wybranego w toku naboru, może nastąpić 
    w maju 2023 roku;
  6. ·warunkiem zatrudnienia będzie brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska oraz potwierdzenie niekaralności kandydata;
  7.  informacja o wyniku naboru będzie umieszczona niezwłocznie po zakończeniu procedury naboru na stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.

BURMISTRZ TRZCIANKI

/-/ Krzysztof W. Jaworski

 

Wytworzył: Bożena Kołodeńska-Zozula
Data wytworzenia: 05.04.2023
Opublikował w BIP: Michał Bednarek
Data opublikowania: 05.04.2023 14:06
Ostatnio zaktualizował: Michał Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 26.03.2025 07:03
Liczba wyświetleń: 2