W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Trzcianki

Wróć

Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki nieruchomościami

Ogłoszenie z dnia 4 lipca 2024r.

Burmistrz Trzcianki
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór
na wolne stanowisko urzędnicze
ds. gospodarki nieruchomościami
(nazwa stanowiska pracy)

  1. Wymagania niezbędne:
    • 1/ obywatelstwo polskie;
    • 2/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    • 3/ brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    • 4/ wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie nieruchomościami, gospodarka przestrzenna, ekonomia, prawo, administracja;
    • 5/ nieposzlakowana opinia.
  2. Wymagania dodatkowe:
    • 1/ wskazane doświadczenie w pracy związanej z zarządzaniem i obrotem nieruchomościami, administracją publiczną;
    • 2/ znajomość ustaw, w szczególności: o gospodarce nieruchomościami i przepisów wykonawczych, o planowaniu i i zagospodarowaniu przestrzennym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym;
    • 3/ umiejętność planowania i organizacji pracy – ustalanie priorytetów działań i efektywne wykorzystywanie czasu pracy;
    • 4/ umiejętność działania w sytuacjach stresowych;
    • 5/ znajomość topografii gminy Trzcianka;
    • 6/ umiejętność czytania materiałów kartograficznych;
    • 7/ wskazana znajomość systemów informacji przestrzennej;
    • 8/ wskazane prawo jazdy kategorii B;
    • 9/ umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych.
  3. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
    • 1/ prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami stanowiącymi gminny zasób nieruchomości, w szczególności:
      • a/ sprzedażą nieruchomości,
      • b/ nabywaniem nieruchomości,
      • c/ zamianą nieruchomości,
      • d/ dzierżawą nieruchomości, w tym nieruchomości rolnych oraz najem i czasowe ich udostępnianie,
      • e/ obciążaniem ograniczonymi prawami rzeczowymi;
    • 2/ prowadzenie spraw dotyczących numeracji porządkowej budynków;
    • 3/ prowadzenie spraw związanych z ustalaniem opłat adiacenckich i opłaty planistycznej;
    • 4/ prowadzenie spraw związanych z ustalaniem wysokości odszkodowania za grunty przejęte pod drogi;
    • 5/ przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń burmistrza z zakresu gospodarki nieruchomościami.
  4. Warunki pracy:
    • 1/ praca w biurze na II piętrze w siedzibie Urzędu Miejskiego Trzcianki oraz poza siedzibą Urzędu, wejście do budynku z poziomu 0, w budynku znajduje się winda (do I piętra) oraz toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim (na parterze);
    • 2/ czas pracy w wymiarze obowiązującym pracowników samorządowych, zgodny z przyjętym u pracodawcy równoważnym systemem;
    • 3/ wynagrodzenie – zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami oraz obowiązującymi przepisami o wynagradzaniu pracowników samorządowych;
    • 4/ urlop wypoczynkowy – zgodnie z Kodeksem pracy;
    • 5/ wyróżnienia i nagrody za:
      • a/ zaangażowanie w pracy,
      • b/ wyniki pracy zawodowej,
      • c/ podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
  5. Wymagane dokumenty:
    • 1/ list motywacyjny;
    • 2/ kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk dostępny na stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl - zakładka: Nabór pracowników - Dokumenty do pobrania);
    • 3/ kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie;
    • 4/ kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz ewentualne dodatkowe kwalifikacje;
    • 5/ oświadczenie kandydata o:
      • a/ pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • b/ wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w związku z udziałem w naborze,
      • c/ zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych, (druk dostępny na stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl - zakładka: Nabór pracowników - Dokumenty do pobrania);
    • 6/ wykaz złożonych dokumentów opatrzony podpisem.
  6. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów
    Wymagane dokumenty z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami”, należy składać w zamkniętych kopertach, w Kancelarii Urzędu Miejskiego Trzcianki lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski Trzcianki, ul. Sikorskiego 7, 64-980 Trzcianka, w terminie do 18 lipca 2024r. (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu). Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
  7. Informacje dodatkowe:
    • 1/ zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informujemy, że:
      • a/ administratorem podanych w ofercie danych osobowych jest gmina Trzcianka, z siedzibą w Trzciance, ul. Sikorskiego 7,
      • b/ funkcję Inspektora Ochrony Danych w gminie Trzcianka pełni pan Bartosz Mendyk, adres e-mail: kancelaria@drmendyk.pl,
      • c/ dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim Trzcianki,
      • d/ podane dane osobowe mogą być udostępnione innym podmiotom, upoważnionym na podstawie obowiązującego prawa,
      • e/ dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po jej zakończeniu przechowywane przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa,
      • f/ przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
      • g/ przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie; powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem wyrażonej wcześniej zgody,
      • h/ przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2,
      • i/ podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji na w/w stanowisko;
    • 2/ do naboru na wyżej określone stanowisko mogą przystąpić również obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP;
    • 3/ w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim Trzcianki, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%;
    • 4/ kandydaci zobowiązani są do zapoznania się z regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim Trzcianki oraz stanowiska kierownicze w jednostkach organizacyjnych gminy Trzcianka, dostępnym
      w Biuletynie Informacji Publicznej (zakładka: Nabór pracowników - Dokumenty do pobrania) lub w kadrach Urzędu Miejskiego Trzcianki;
    • 5/ ewentualne zatrudnienie kandydata, wybranego w toku naboru, może nastąpić w sierpniu 2024 roku;
    • 6/ warunkiem zatrudnienia będzie brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska oraz potwierdzenie niekaralności kandydata;
    • 7/ informacja o wyniku naboru będzie umieszczona niezwłocznie po zakończeniu procedury naboru na stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.

BURMISTRZ TRZCIANKI

/-/ Krzysztof W. Jaworski

Wytworzył: Bożena Kołodeńska-Zozula
Data wytworzenia: 04.07.2024
Opublikował w BIP: Michał Bednarek
Data opublikowania: 04.07.2024 14:46
Ostatnio zaktualizował: Michał Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 26.03.2025 07:03
Liczba wyświetleń: 2