Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze radcy prawnego
Ogłoszenie z dnia 4 grudnia 2024 r.
Burmistrz Trzcianki
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór
na wolne stanowisko urzędnicze
radcy prawnego
w Urzędzie Miejskim Trzcianki
ul. Sikorskiego 7, 64-980 Trzcianka
w wymiarze ¾ etatu
- Wymagania niezbędne:
- 1/ obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust.2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
- 2/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- 3/ brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- 4/ nieposzlakowana opinia;
- 5/ wykształcenie wyższe prawnicze;
- 6/ posiadanie czynnego prawa do wykonywania zawodu radcy prawnego;
- 7/ wpis na listę radców prawnych;
- 8/ znajomość przepisów prawa, poglądów doktryny, aktualnego orzecznictwa w szczególności z zakresu: prawa administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, prawa oświatowego, Karty Nauczyciela, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o ochronie zwierząt, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o pracownikach samorządowych oraz znajomość zasad techniki prawodawczej, a także wewnętrznych regulacji prawnych dotyczących funkcjonowania Urzędu Miejskiego Trzcianki;
- 9/ minimum 5-letnie doświadczenie w zawodzie radcy prawnego związane z obsługą prawną jednostek sektora finansów publicznych;
- 10/ minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z wykonywaniem zastępstwa procesowego w postępowaniach sądowych lub innych postępowaniach spornych.
- Wymagania dodatkowe:
- 1/ biegła obsługa komputera, aplikacji biurowych (Word, Excel);
- 2/ wysoka kultura osobista;
- 3/ wysokie umiejętności komunikacyjne;
- 4/ dobra organizacja pracy własnej;
- 5/ skrupulatność.
- Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
- 1/ udzielanie porad i konsultacji prawnych, wyjaśnień i interpretacji obowiązujących przepisów prawa;
- 2/ sporządzanie pisemnych i ustnych opinii prawnych;
- 3/ opiniowanie i konsultowanie projektów pism;
- 4/ sporządzanie i opiniowanie projektów umów, decyzji, zarządzeń i uchwał;
- 5/ uczestniczenie w posiedzeniach komisji Rady Miejskiej Trzcianki w zakresie omawiania spraw wynikających z zadań realizowanych na stanowisku;
- 6/ zastępstwo prawne i procesowe w postępowaniach administracyjnych i sądowych.
- Warunki pracy:
- 1/ praca w siedzibie Urzędu Miejskiego Trzcianki – w biurze na I piętrze oraz możliwa poza siedzibą, wejście do budynku z poziomu 0, w budynku znajduje się winda (do I piętra) oraz toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim;
- 2/ praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
- 3/ czas pracy w wymiarze ¾ etatu, tj. 30 godzin tygodniowo, w tym minimum 18 godzin w siedzibie Urzędu,
- 4/ wynagrodzenie – zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami oraz obowiązującymi przepisami o wynagradzaniu pracowników samorządowych;
- 5/ urlop wypoczynkowy – zgodnie z Kodeksem pracy;
- Wymagane dokumenty:
- 1/ list motywacyjny;
- 2/ kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk dostępny na stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl - zakładka: Nabór pracowników - Dokumenty do pobrania);
- 3/ kopie dokumentów lub oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań w zakresie doświadczenia;
- 4/ kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie ewentualne dodatkowe kwalifikacje;
- 5/ kopia dokumentu potwierdzającego wpis na listę radców prawnych;
- 6/ oświadczenie kandydata, iż posiada czynne prawo wykonywania zawodu radcy prawnego;
- 7/ oświadczenie kandydata o:
- a/ pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- b/ wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w związku z udziałem w naborze,
- c/ zapoznaniu się z:
- informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych,
- wewnętrzną procedurą dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa,
(druk dostępny na stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl - zakładka: Nabór pracowników - Dokumenty do pobrania);
- 8/ wykaz złożonych dokumentów opatrzony podpisem.
- Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów
Wymagane dokumenty z dopiskiem: „Nabór na stanowisko radcy prawnego”, należy składać w zamkniętych kopertach, w Kancelarii Urzędu Miejskiego Trzcianki lub przesłać na adres: Urząd Miejski Trzcianki, ul. Sikorskiego 7, 64-980 Trzcianka, w terminie do 16 grudnia 2024 r. (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu). Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. - Informacje dodatkowe:
- 1/ zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informujemy, że:
- a/ administratorem podanych w ofercie danych osobowych jest gmina Trzcianka, z siedzibą w Trzciance, ul. Sikorskiego 7,
- b/ funkcję Inspektora Ochrony Danych w gminie Trzcianka pełni pan Bartosz Mendyk, adres e-mail: kancelaria@drmendyk.pl,
- c/ dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim Trzcianki,
- d/ podane dane osobowe mogą być udostępnione innym podmiotom, upoważnionym na podstawie obowiązującego prawa,
- e/ dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po jej zakończeniu przechowywane przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa,
- f/ przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- g/ przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie; powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem wyrażonej wcześniej zgody,
- h/ przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2,
- i/ podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji na w/w stanowisko;
- 2/ kandydaci zobowiązani są do zapoznania się z:
- a/ regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim Trzcianki oraz stanowiska kierownicze w jednostkach organizacyjnych gminy Trzcianka, dostępnym w Biuletynie Informacji Publicznej (zakładka: Nabór pracowników - Dokumenty do pobrania) lub w kadrach Urzędu Miejskiego Trzcianki,
- b/ procedurą dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, dostępną w Biuletynie Informacji Publicznej (zakładka: Urząd Miejski);
- 3/ w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim Trzcianki, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%;
- 4/ ewentualne zatrudnienie kandydata, wybranego w toku naboru, może nastąpić w styczniu 2025 roku;
- 5/ warunkiem zatrudnienia będzie brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska oraz potwierdzenie niekaralności kandydata;
- 6/ informacja o wyniku naboru będzie umieszczona niezwłocznie po zakończeniu procedury naboru na stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
- 1/ zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informujemy, że:
BURMISTRZ TRZCIANKI
/-/ Krzysztof W. Jaworski
Wytworzył: | Edyta Mysior |
---|---|
Data wytworzenia: | 04.12.2024 |
Opublikował w BIP: | Michał Bednarek |
Data opublikowania: | 04.12.2024 14:36 |
Ostatnio zaktualizował: | Michał Bednarek |
Data ostatniej aktualizacji: | 26.03.2025 07:03 |
Liczba wyświetleń: | 3 |