W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Trzcianki

Wróć

Ogłoszenie w sprawie zatrudnienia na zastępstwo na stanowisku ds. planowania przestrzennego

Ogłoszenie Burmistrza Trzcianki z dnia 3 lipca 2023r.

Urząd Miejski Trzcianki
zatrudni na zastępstwo pracownika na stanowisku
ds. planowania przestrzennego w Referacie Planowania
i Gospodarki Nieruchomościami 

  1. Wymagania:
    1. określone w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r., poz. 530);
    2. wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: gospodarka przestrzenna, architektura, urbanistyka, budownictwo;
    3. znajomość ustaw, w szczególności: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z przepisami odrębnymi,  Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
    4. wskazane doświadczenie w pracy związanej z systemem planowania przestrzennego na szczeblu gminnym;
    5. umiejętność planowania i organizacji pracy – ustalanie priorytetów działania i efektywne wykorzystanie czasu pracy, dyspozycyjność;
    6. umiejętność działania w sytuacjach stresowych, odporność na stres;
    7. znajomość topografii gminy Trzcianka;
    8. umiejętność czytania materiałów kartograficznych i rysunków planów miejscowych;
    9. wskazane prawo jazdy kategorii B;
    10. umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych;
    11. wskazana znajomość graficznych programów komputerowych (np. corel draw, qgis).   
  2. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
    1. analiza stanu zagospodarowania przestrzennego;
    2. analiza wniosków w sprawie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Trzcianka oraz wniosków w sprawie sporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
    3. prowadzenie rejestru wniosków w sprawie sporządzania lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Trzcianka;
    4. wykonywanie analiz dotyczących zasadności przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu i stopnia zgodności z ustaleniami studium;
    5. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej z zakresu planowania przestrzennego;
    6. przeprowadzanie trybu formalno - prawnego sporządzania projektów studium oraz projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
    7. prowadzenie spraw związanych z gminną ewidencją zabytków i programem opieki nad zabytkami;
    8. prowadzenie spraw związanych z tzw. uchwałą krajobrazową.
  3. Warunki pracy:
    1.  praca w biurze na II piętrze, w siedzibie Urzędu Miejskiego Trzcianki, wejście do budynku z poziomu 0, w budynku znajduje się winda oraz toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim;
    2. czas pracy w wymiarze obowiązującym pracowników samorządowych, zgodnie z przyjętym u pracodawcy równoważnym systemem;
    3. wynagrodzenie – zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami oraz obowiązującymi przepisami o wynagradzaniu pracowników samorządowych;
    4. urlop wypoczynkowy – zgodnie z Kodeksem pracy;
    5. wyróżnienia i nagrody za:
      • a/ zaangażowanie w pracy,
      • b/ wyniki pracy zawodowej,
      • c/ podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
  4. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny;
    2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk dostępny na  stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl - zakładka: Nabór pracowników - Dokumenty do pobrania lub w kadrach Urzędu Miejskiego Trzcianki – pokój nr 107);
    3. kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie;
    4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz ewentualne dodatkowe kwalifikacje;
    5. oświadczenie kandydata o:
      • a/ pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
      • b/ wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w związku z udziałem w rekrutacji,
      • c/ zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych, (druk dostępny na stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl - zakładka: Nabór pracowników - Dokumenty do pobrania).
  5. Termin i miejsce składania ofert:
    1. wymagane dokumenty z dopiskiem: „Dokumenty aplikacyjne na stanowisko ds. planowania przestrzennego”, należy składać w zamkniętych kopertach, w Kancelarii  Urzędu Miejskiego Trzcianki lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski Trzcianki, ul. Sikorskiego 7, 64-980 Trzcianka, w terminie do 21 lipca 2023r. (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu). Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane;
    2. kandydaci spełniający wymagania określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.
  6. Informacje dodatkowe:
    1. zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informujemy, że:
      • a/ administratorem podanych w ofercie danych osobowych jest gmina Trzcianka, z siedzibą w Trzciance, ul. Sikorskiego 7,
      • b/ funkcję Inspektora Ochrony Danych w gminie Trzcianka pełni pan Bartosz Mendyk, adres e-mail: kancelaria@drmendyk.pl,
      • c/ dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim Trzcianki,
      • d/ podane dane osobowe mogą być udostępnione innym podmiotom, upoważnionym na podstawie obowiązującego prawa,
      • e/ dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po jej zakończeniu przechowywane przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa,
      • f/ przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych osobowych,  ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
      • g/ przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie; powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem wyrażonej wcześniej zgody,
      • h/ przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2,
      • i/ podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji na w/w stanowisko;
    2. w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim Trzcianki, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%;
    3. ewentualne zatrudnienie wybranego kandydata może nastąpić w sierpniu 2023 roku;
    4. warunkiem zatrudnienia będzie brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska oraz potwierdzenie niekaralności kandydata;
    5. informacja o wyniku rekrutacji zostanie zamieszczona niezwłocznie po jej zakończeniu na stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego Trzcianki, ul. Sikorskiego 7.

BURMISTRZ TRZCIANKI

/-/ Krzysztof W. Jaworski

Wytworzył: Bożena Kołodeńska-Zozula
Data wytworzenia: 03.07.2023
Opublikował w BIP: Michał Bednarek
Data opublikowania: 03.07.2023 11:23
Ostatnio zaktualizował: Michał Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 26.03.2025 07:03
Liczba wyświetleń: 2