W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Trzcianki

Wróć

Ogłoszenie w sprawie zatrudnienia pracownika na zastępstwo na stanowisku ds. ochrony środowiska

Ogłoszenie Burmistrza Trzcianki z dnia 20 września 2022r.

Urząd Miejski Trzcianki
zatrudni na zastępstwo pracownika na stanowisku
ds. ochrony środowiska w Referacie Ochrony Środowiska

1. Wymagania:

  1. określone w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r., poz. 530);
  2. wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ochrona środowiska, nauki przyrodnicze, administracja;
  3. znajomość ustaw, w szczególności: prawo ochrony środowiska, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, o cmentarzach oraz przepisów wykonawczych do wymienionych ustaw, Kodeks postępowania administracyjnego;
  4. znajomość obsługi komputera i programów użytkowych;
  5. umiejętność planowania i organizacji pracy – ustalanie priorytetów działania i efektywne wykorzystanie czasu pracy;
  6. umiejętność działania w sytuacjach stresowych;
  7. prawo jazdy kategorii B.

2. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. wprowadzanie danych do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków oraz realizowanie czynności związanych z inwentaryzacją źródeł ciepła;
  2. prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach;
  3. realizowanie zadań związanych z działaniem cmentarzy komunalnych, m.in. rozliczanie zwrotów z tytułu niepełnego wykorzystania opłat za korzystanie z usług cmentarza;
  4. realizowanie zadań wynikających z opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi.

3. Warunki pracy:

  1. praca w biurze na parterze, w siedzibie Urzędu Miejskiego Trzcianki, wejście do budynku z poziomu 0, w budynku znajduje się winda oraz toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim;
  2. czas pracy w wymiarze obowiązującym pracowników samorządowych, zgodnie z przyjętym u pracodawcy równoważnym systemem;
  3. wynagrodzenie – zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami oraz obowiązującymi przepisami o wynagradzaniu pracowników samorządowych;
  4. urlop wypoczynkowy – zgodnie z Kodeksem pracy;
  5. wyróżnienia i nagrody za:
        • zaangażowanie w pracy,
      • wyniki pracy zawodowej,
      • podnoszenie kwalifikacji zawodowych.

4. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk dostępny na  stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl - zakładka: Nabór pracowników - DOKUMENTY lub w kadrach Urzędu Miejskiego Trzcianki – pokój nr 107);
  3. kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie;
  4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz ewentualne dodatkowe kwalifikacje;
  5. oświadczenie kandydata o:
  • pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w związku z udziałem w rekrutacji,
  • zapoznaniu się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych,

(druk dostępny na stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl - zakładka: Nabór pracowników - DOKUMENTY).

5. Termin i miejsce składania ofert:

  1. wymagane dokumenty z dopiskiem: „Dokumenty aplikacyjne na stanowisko ds. ochrony środowiska”, należy składać w zamkniętych kopertach, w Kancelarii Urzędu Miejskiego Trzcianki lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski Trzcianki, ul. Sikorskiego 7, 64-980 Trzcianka, w terminie do 26 września 2022r. (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu). Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane;
  2. kandydaci spełniający wymagania określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.

6. Informacje dodatkowe:

1/ zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informujemy, że:

a/ administratorem podanych w ofercie danych osobowych jest gmina Trzcianka, z siedzibą w Trzciance, ul. Sikorskiego 7,

b/ funkcję Inspektora Ochrony Danych w gminie Trzcianka pełni pan Bartosz Mendyk, adres e-mail: kancelaria@drmendyk.pl,

c/ dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim Trzcianki,

d/ podane dane osobowe mogą być udostępnione innym podmiotom, upoważnionym na podstawie obowiązującego prawa,

e/ dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po jej zakończeniu przechowywane przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa,

f/ przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,

g/ przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie; powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem wyrażonej wcześniej zgody,

h/ przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2,

i/ podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji na w/w stanowisko;

2/ w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim Trzcianki, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%;

3/ ewentualne zatrudnienie wybranego kandydata może nastąpić w październiku 2022 roku;

4/ warunkiem zatrudnienia będzie brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska oraz potwierdzenie niekaralności kandydata;

5/  informacja o wyniku rekrutacji zostanie zamieszczona niezwłocznie po jej zakończeniu
na stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego Trzcianki, ul. Sikorskiego 7.

BURMISTRZ TRZCIANKI

/-/ Krzysztof W. Jaworski

Wytworzył: Bożena Kołodeńska-Zozula
Data wytworzenia: 20.09.2022
Opublikował w BIP: Michał Bednarek
Data opublikowania: 20.09.2022 09:56
Ostatnio zaktualizował: Michał Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 26.03.2025 07:03
Liczba wyświetleń: 4