W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Trzcianki

Wróć

Ogłoszenie z dnia 7 stycznia 2021r. w sprawie zatrudnienia pracownika na zastępstwo na stanowisku ds. budowy, remontów i utrzymania dróg w Urzędzie Miejskim Trzcianki

Ogłoszenie z dnia 7 stycznia 2021r.

  

Urząd Miejski Trzcianki

zatrudni na zastępstwo (długoterminowe) pracownika na stanowisku
ds. budowy, remontów i utrzymania dróg

w Referacie Planowania i Inwestycji

 (nazwa stanowiska pracy)

 

1. Wymagania:

1)      wykształcenie wyższe, preferowane: prawo, administracja, budownictwo (specjalność drogi);

2)      umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych na stanowisku, w szczególności w zakresie: Kpa, dróg oraz przepisów regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego;

3)      umiejętność obsługi komputera (Windows, Word, Excel, Internet) oraz innych urządzeń biurowych;

4)      umiejętność redagowania decyzji administracyjnych, pism urzędowych;

5)      znajomość topografii gminy Trzcianka;

6)      prawo jazdy kat. B.

 

2. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:

1)  prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem zadań określonych w ustawie z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych oraz przepisach wykonawczych dla zarządcy dróg gminnych – na terenie gminy Trzcianka oraz dróg wewnętrznych, dla których gmina Trzcianka jest zarządcą terenu;

2)  nadzorowanie właściwego oznakowania dróg i ulic;

3)  współdziałanie z właściwymi organami w zakresie bezpieczeństwa ruchu na drogach;

4)  nadzorowanie stanu technicznego dróg.

 

3. Warunki pracy: 

1)      praca w biurze, w siedzibie Urzędu Miejskiego Trzcianki oraz w terenie w celu dokonywania wizji lokalnych;

2)      czas pracy w wymiarze obowiązującym pracowników samorządowych, zgodnie z przyjętym u Pracodawcy równoważnym systemem;

3)      wynagrodzenie – zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami oraz obowiązującymi przepisami o wynagradzaniu pracowników samorządowych;

4)      urlop wypoczynkowy – zgodnie z Kodeksem pracy;

5)      wyróżnienia i nagrody za:

a) zaangażowanie w pracy,

b) wyniki pracy zawodowej,

c) podnoszenie kwalifikacji zawodowych.

 

4. Wymagane dokumenty:

1)  list motywacyjny;

2)  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk dostępny na  stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl - zakładka: Nabór pracowników - DOKUMENTY lub w kadrach Urzędu Miejskiego Trzcianki – pokój nr 107);

3)  kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie;

4)  kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz ewentualne dodatkowe kwalifikacje;

5)  oświadczenie kandydata zawierające klauzulę "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w przedłożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, złożonych w związku z ubieganiem się o zatrudnienie na stanowisku ds. budowy, remontów i utrzymania dróg w Urzędzie Miejskim Trzcianki";

6)  oświadczenie kandydata zawierające klauzulę "Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych, zawartą w pkt 6 ppkt 1 ogłoszenia z dnia 7 stycznia 2021r.";

7) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;

8)  oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;

9)  wykaz złożonych dokumentów opatrzony podpisem.

 

5. Termin i miejsce składania ofert:

1)  wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem "Dokumenty aplikacyjne na stanowisko ds. budowy, remontów i utrzymania dróg”, wrzucając do urny znajdującej się w przedsionku Urzędu Miejskiego Trzcianki lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski Trzcianki, ul. Sikorskiego 7, 64-980 Trzcianka, w terminie do 15 stycznia 2021r. (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu),

2) kandydaci spełniający wymagania określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.

 

6. Informacje dodatkowe:

1)  zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informujemy, że:

a/ administratorem podanych w ofercie danych osobowych jest gmina Trzcianka, z siedzibą w Trzciance, ul. Sikorskiego 7,

b) funkcję Inspektora Ochrony Danych w gminie Trzcianka pełni pan Bartosz Mendyk, adres e-mail: kancelaria@drmendyk.pl,

c) dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim Trzcianki,

d) podane dane osobowe mogą być udostępnione innym podmiotom, upoważnionym
na podstawie obowiązującego prawa,

e) dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po jej zakończeniu przechowywane przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa,

f) przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,

g) przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie; powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem wyrażonej wcześniej zgody,

h) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,

i) podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji na w/w stanowisko;

2)  ewentualne zatrudnienie wybranego kandydata może nastąpić w lutym 2021 roku;

3)  warunkiem zatrudnienia będzie brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania  stanowiska oraz potwierdzenie niekaralności kandydata;

4)  informacja o wyniku rekrutacji będzie umieszczona niezwłocznie po jej zakończeniu na stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego Trzcianki, ul. Sikorskiego 7.

BURMISTRZ TRZCIANKI

/-/ Krzysztof W. Jaworski

 

Wytworzył: Bożena Kołodeńska-Zozula
Data wytworzenia: 07.01.2021
Opublikował w BIP: Michał Bednarek
Data opublikowania: 07.01.2021 14:58
Ostatnio zaktualizował: Michał Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 26.03.2025 07:03
Liczba wyświetleń: 2