(OŚ.272.24.2020) Demontaż, transport i unieszkodliwiane azbestu
Trzcianka, dnia 2 września 2020 r.
Znak sprawy OŚ.272.24.2020
ZAPYTANIE OFERTOWE
- 1. Zamawiający – Gmina Trzcianka – zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: realizację zadania obejmującego usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Trzcianka.
- 2. Opis przedmiotu zamówienia:
CPV: 90650000-8 usługi usuwania azbestu
Przedmiotem zamówienia jest usługa usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Trzcianka w 2020 roku. Przez usuwanie wyrobów zawierających azbest rozumie się demontaż tych wyrobów z obiektu, zabezpieczenie, transport i przekazanie do unieszkodliwienia na składowisku wytworzonych odpadów azbestowych lub zabezpieczenie, transport i przekazanie do unieszkodliwienia na składowisku odpadów azbestowych w postaci zdemontowanych wyrobów. Całość prac wchodzących w zakres zobowiązań Wykonawcy musi być przeprowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Opisem przedmiotu zamówienia. Zadanie realizowane jest w ramach programu priorytetowego: „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest” i finansowane będzie ze środków Wielkopolskiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Zakres rzeczowy obejmuje:
a) Odbiór wraz z załadunkiem oraz transportem i unieszkodliwianiem na składowisku odpadów azbestowych. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest, tj. płyt azbestowo-cementowych do odbioru, załadunku i unieszkodliwienia wynosi maksymalnie 121 557 kg
b) Demontażu płyt azbestowo-cementowych z pokryć dachowych, ich załadunek, transport oraz unieszkodliwienie na składowisku odpadów azbestowych. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest, tj. płyt azbestowo-cementowych z pokryć dachowych do demontażu, załadunku, transportu i unieszkodliwienia wynosi maksymalnie 90 614 kg.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia o którym mowa w pkt. 1a i 1b, ponieważ podane ilości wyrobów zawierających azbest objętych przedmiotem zamówienia określone zostały w sposób szacunkowy.
- 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych o kodzie: 170601 – materiały izolacyjne zawierające azbest lub 170605 – materiały konstrukcyjne zawierające azbest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (Dz. U. z 2020 r poz. 797 ze zm.) lub aktualna umowa z firmą transportową posiadającą takie zezwolenie.
2) Posiadać aktualne umowy ze składowiskiem odpadów niebezpiecznych mającym odpowiednie dopuszczenia w tym zakresie na zdeponowanie odpadów azbestowo-cementowych lub zezwolenie w sprawie składowania odpadów niebezpiecznych.
3) Posiadać aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej regulowanej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert.
4) Prowadzić ilościową i jakościową ewidencję odpadów określoną art. 66 i 67 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.), z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2019 r., poz. 819).
- 4. Wykaz dokumentów będących przedmiotem odbioru:
a) Odbiór prac odbędzie się po przedłożeniu przez Wykonawcę następujących dokumentów:
- Karty przekazania odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na unieszkodliwienie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 roku w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. 2019, poz. 819). Na karcie przekazania odpadów powinno zostać określone dokładne miejsce unieszkodliwienia odpadów oraz poświadczenie unieszkodliwienia przez składowisko dostarczonej partii odpadów. W przypadku wystawienia karty przekazania odpadów dla więcej niż jednego obiektu do karty należy dołączyć spis obiektów, z których pochodzą odpady ze wskazaniem danych wnioskodawcy oraz poszczególnych ilości odebranych wyrobów zawierających azbest. Każdą kartę przekazania odpadu należy dołączyć w oryginale oraz jedną kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oryginały kart zostaną przedłożone do WFOŚiGW w Poznaniu wraz z wnioskiem o wypłatę środków,
- Potwierdzenie przejęcia odpadu od właściciela nieruchomości - „Protokół odbioru odpadów” (wg. załącznika nr 3 do umowy) sporządzony w trzech egzemplarzach: z których dwa otrzymuje Wykonawca celem przekazania jednego z egzemplarzy Zamawiającemu, trzeci egzemplarz dla właściciela nieruchomości. Protokół odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w zakresie przeprowadzonych robót polegających na demontażu wyrobów zawierających azbest jak i w zakresie usług polegających wyłącznie na ważeniu, zabezpieczeniu, transporcie i utylizacji odpadów azbestowych. Protokoły odbioru odpadów powinny zawierać: dane wnioskodawcy, miejsce odbioru odpadów, rodzaj odpadów, informację o ilości zdemontowanych lub odebranych odpadów azbestowych. Protokoły winny być potwierdzone czytelnymi podpisami przedstawiciela Wykonawcy wykonującego tę czynność, właściciela (posiadacza) nieruchomości i przedstawiciela Gminy.
- Oryginały lub kopie oświadczeń Wykonawcy o prawidłowości wykonania robót oraz oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych opracowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2010 r. Nr 162, poz. 1089). W przypadku robót polegających wyłącznie na zabezpieczeniu, transporcie i utylizacji odpadów azbestowych Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie tylko w tym zakresie. Oświadczenia powinny zawierać informację o ilości zdemontowanych lub odebranych odpadów azbestowych, dane wnioskodawcy oraz miejsce odbioru odpadów,
- Rozliczenie końcowe, w którym wyszczególnione zostaną: imię i nazwisko wnioskodawcy, ilości kg wyrobów zawierających azbest, które zostały zdemontowane i ilości kg wyrobów zawierających azbest, które zostały przetransportowane i zutylizowane oraz wartości netto i brutto zrealizowanych robót,
- Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane od Zamawiającego oraz od właścicieli nieruchomości,
- Wszelkie działania lub czynności, które nie zostały uwzględnione powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zadania, Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia
- 5. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: do dnia 10 listopada 2020 r.
- 6. Warunki płatności: zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie 14 dni
- 7. Istotne warunki umowy (lub wzór umowy): załącznik nr 2
- 8. Sposób przygotowania oferty:
a) Ofertę należy złożyć na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego wraz z wymienionymi załącznikami i pełnomocnictwem (jeśli dotyczy).
b) Składane dokumenty muszą być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
- 9. Kryteria oceny ofert:
a) Cena 100%
Cena za wykonanie przedmiotu umowy powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Wykonawca będzie musiał ponieść za realizację przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.
10. Miejsce i termin złożenia oferty:
1) ofertę należy złożyć w terminie do 09.09.2020 r., do godz. 12:00.
2) ofertę można złożyć w siedzibie zamawiającego osobiście lub przesyłką pocztową
Urząd Miejski Trzcianki
pokój nr 1
ul. Sikorskiego 7
64-980 Trzcianka
3) oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym w punkcie 1 nie będą rozpatrywane
4) Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- 11. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1) formularz oferty wg załączonego wzoru – załącznik nr 1;
2) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postepowaniu wg załączonego wzoru – załącznik nr 4;
3) zaparafowany wzór umowy – załącznik nr 2;
4) umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych – załącznik nr 5
- 12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni, licząc od dnia upływu terminu złożenia ofert.
- 13. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.09.2020 r. o godz. 12:00 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miejski Trzcianki
pokój nr 1
ul. Sikorskiego 7
64-980 Trzcianka
- 14. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Anna Kasperek
Urząd Miejski Trzcianki
pokój nr 1
ul. Sikorskiego 7
64-980 Trzcianka
tel. 67 352 73 62 fax. 67 352 73 11
e-mail: akasperek@trzcianka.pl
Wytworzył: | Anna Kasperek |
---|---|
Data wytworzenia: | 02.09.2020 |
Opublikował w BIP: | Michał Bednarek |
Data opublikowania: | 02.09.2020 19:20 |
Ostatnio zaktualizował: | Michał Bednarek |
Data ostatniej aktualizacji: | 10.11.2020 08:18 |
Liczba wyświetleń: | 24 |