W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Trzcianki

Wróć

(OŚ.6220.27.2022.JK) Zawiadomienie o zakończeniu postępowania administracyjnego o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunowaniach dla przedsięzięcia polegającego na przebudowie drogi powiatowej nr 1325P na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 178 do miejscowości Radosiew

Trzcianka, 5 października 2022 r.

Sygn. akt: OŚ.6220.27.2022.JK

Zawiadomienie
o zebranych dowodach i materiałach sprawy
przed wydaniem decyzji

Stosownie do art. 10 §1 i art. 49  ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2022 r., poz. 2000), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.), w celu zapewnienia stronom pełnego i czynnego udziału w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie drogi powiatowej nr 1325P na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 178 do miejscowości Radosiew

zawiadamia się

o możliwości wypowiedzenia się co do zebranych materiałów i dowodów oraz zgłoszonych żądań w terminie 7 dni od daty doręczenia zawiadomienia.

BURMISTRZ TRZCIANKI

Wytworzył: Jacek Kowalski
Data wytworzenia: 06.10.2022
Opublikował w BIP: Michał Bednarek
Data opublikowania: 06.10.2022 13:01
Ostatnio zaktualizował: Michał Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 17.10.2022 05:17
Liczba wyświetleń: 2