W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Trzcianki

Wróć

(OŚ.6220.47.2021.JK) Zawiadomienie o wszczęciu postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na budowę farmy fotowoltaicznej w Siedlisku

Trzcianka, 9 grudnia 2021 r.

Syg. akt: OŚ.6220.47.2021.JK

ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania dowodowego w procedurze administracyjnej

Na podstawie art.49 i art. 61 §1 i §4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2021 r., poz. 735 ze zm.), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2021 r., poz. 247 ze zm.)  zawiadamiam, że w dniu 2 listopada 2021 r. zostało wszczęte postępowanie administracyjne o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia:

 budowy farmy fotowoltaicznej o mocy do 13 MW, na działkach nr ewidencyjny 609/2 obręb Siedlisko.

Celem postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko powyższego przedsięwzięcia jest określenie, analiza oraz ocena bezpośredniego  i pośredniego wpływu przedsięwzięcia na środowisko oraz warunki zdrowia i życia ludzi.

Zgodnie z art. 10 §1 Kpa strony postępowania maja prawo brać czynny udział w każdym stadium postępowania, w tym o prawie do przeglądania akt sprawy, uzyskania wyjaśnień oraz składaniu wniosków dowodowych w postępowaniu wyjaśniającym.

Zgodnie z art. 35 §5 Kpa do terminów załatwiania spraw nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania, okresów trwania mediacji oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

Zgodnie z art. 40 §4 i §5 Kpa strona, która nie ma miejsca zamieszkania lub zwykłego pobytu albo siedziby w Rzeczypospolitej Polskiej lub innym państwie członkowskim Unii Europejskiej, jeżeli nie ustanowiła pełnomocnika do prowadzenia spraw zamieszkałego w Rzeczypospolitej Polskiej i nie działa za pośrednictwem konsula Rzeczypospolitej Polskiej, jest obowiązany wskazać w Rzeczypospolitej Polskiej pełnomocnika do doręczeń, chyba że doręczenie następuje za pomocą środków komunikacji elektronicznej. W razie nie wskazania pełnomocnika do doręczeń przeznaczone dla tej strony pisma pozostawia się w aktach sprawy ze skutkiem doręczenia.

Zgodnie z art. 41 §1 i §2 Kpa w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu, w tym adresu elektronicznego. W razie zaniedbania obowiązku zawiadomienia o zmianie adresu, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

Wnioski i uwagi w sprawie przedsięwzięcia, do do którego toczy się postępowanie, można składać w siedzibie Urzędu Miejskiego Trzcianki, ul. Sikorskiego 7, 64-980 Trzcianka.

Administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Burmistrz Trzcianki. Dalsze informacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się na stronie BIP Urzędu Miejskiego Trzcianki pod adresem bip.trzcianka.pl

BURMISTRZ TRZCIANKI

Wytworzył: Michał Bednarek
Data wytworzenia: 10.12.2021
Opublikował w BIP: Michał Bednarek
Data opublikowania: 10.12.2021 13:15
Ostatnio zaktualizował: Michał Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 27.12.2021 05:38
Liczba wyświetleń: 2