W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Trzcianki

Wróć

Wnioski z Komisji Środowiska i Rozwoju Wsi - 23.06.2021 r.

Wniosek nr 1

Radny Ryszard Wilant poprosił burmistrza Trzcianki o wpłynięcie na firmę Kombud, aby zadbała o cmentarz komunalny w Białej. Obecnie teren ten jest bardzo zaniedbany w związku z porastająca go roślinnością trawiastą.

Odpowiedź na wniosek nr 1

Zrealizowane. Zarządca cmentarza dokonał koszenia w ostatnim tygodniu czerwca br.

Wniosek nr 2

Radna Jadwiga Durejko przekazała prośbę od pani sołtys Wapniarni I dotyczącą likwidacji dziur na trasie wyjazdu z Wapniarni I (w kierunku Trzcianki przy zjeździe na Łomnicę, Żurawiec).

Odpowiedź na wniosek nr 2

W ramach bieżącego utrzymania dróg wniosek zostanie zrealizowany podczas kolejnego etapu prac

Wniosek nr 3

Radna Jadwiga Durejko przekazała wniosek od mieszkańca Trzcianki dotyczący zmiany oznakowania drogi wojewódzkiej nr 178 na odcinku o długości ok. 350 m – dotyczy postawienia znaku zakazu wyprzedzania. Mieszkaniec składał wcześniej wniosek w tej sprawie bezpośrednio do oddziału Wielkopolskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Czarnkowie. W ostatnim czasie w opisanym miejscu miał miejsce kolejny wypadek samochodowy, w związku z czym mieszkaniec zwrócił się z prośbą, aby wniosek do WZDW w tej sprawie ponowić za pośrednictwem burmistrza Trzcianki. Odpowiedź WZDW w Czarnkowie na pierwszy wniosek mieszkańca stanowi załącznik do protokołu.

Odpowiedź na wniosek nr 3

Zostało wystosowane do RDW w Czarnkowie pismo w przedmiotowej sprawie.

Wniosek nr 4

Komisja Środowiska i Rozwoju Wsi wniosła o zwiększenie środków finansowych na organizację dożynek w Białej. Obecnie zaplanowany budżet to 20 tys. zł. Przewodniczący komisji Wincenty Kilian proponuje zwiększyć tę kwotę o kolejne 20 tys. zł. Komisja przyjęła wniosek w głosowaniu jednogłośnie 7 za.

Odpowiedź na wniosek nr 4

Odzwierciedlono w propozycji zmian do budżetu na sesji w dniu 29.06.

Wytworzył: Ewelina Ćwiek
Data wytworzenia: 24.06.2021
Opublikował w BIP: Michał Bednarek
Data opublikowania: 24.06.2021 13:04
Ostatnio zaktualizował: Michał Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 23.08.2021 10:07
Liczba wyświetleń: 5