W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Trzcianki

Wróć

Wnioski z Komisji Środowiska i Rozwoju Wsi, 24.08.2021

Wniosek nr 1

Radna Jadwiga Durejko zwróciła uwagę na fakt stanu technicznego skrzynek pocztowych w Siedlisku. Skrzynki pocztowe, które zamontowane są przy drogach, są bez zadaszenia, są dziurawe, co powoduje ich niszczenie a także nieestetyczny wygląd otrzymywanej korespondencji.  Prosiła o reakcję w tej sprawie.

Odpowiedź na wniosek nr 1

Wniosek Radnej Jadwigi Durejko został przekazany w dniu 9 września 2021 r. Naczelnikowi Urzędu Pocztowego w Trzciance.

Odpowiedź na wniosek nr 1 udzielona przez Pocztę Polską.

Wniosek nr 2

Radna Jadwiga Durejko złożyła uwagę do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w południowej części miasta Trzcianka, polegająca na tym, aby w niniejszym mpzp był zapis o zakazie budowy kompostowni w tym rejonie.

Przewodniczący komisji Wincenty Kilian poddał wniosek radnej Jadwigi Durejko pod głosowanie.

Wniosek radnej Jadwigi Durejko został przyjęty w głosowaniu: za 6, przeciw 0, wstrzymujących się 1.

Odpowiedź na wniosek nr 2

Wniosek złożony podczas posiedzenia Komisji Środowiska i Rozwoju Wsi w dniu 24.08.2021 r. przez Radną Jadwigę Durejko został przyjęty, jako uwaga do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w południowej części miasta Trzcianki. Wyciąg z protokołu Nr 29/21 z posiedzenia ww. komisji formalnie włączono do wykazu złożonych uwag. Treść uwagi zostanie rozstrzygnięta przez Burmistrza Trzcianki po upływie terminu składania uwag , tj. 10.09.2021 r.

Wniosek nr 3

Przewodniczący komisji Wincenty Kilian w związku z wieloma uwagami mieszkańców zwrócił uwagę, aby rozważyć możliwość przygotowania projektu uchwały zmieniającego uchwałę w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (opłata naliczana od liczby mieszkańców, zamieszkujących daną nieruchomość).

Odpowiedź na wniosek nr 3

Analiza sposobu naliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi pod kątem ewentualnej jej modyfikacji będzie miała miejsce przede wszystkim z uwagi na nowelizację ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, która dotyczy między innymi kwestii naliczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Wobec powyższego temat naliczania opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi będzie w najbliższym czasie przedmiotem analiz.

Załączniki:

Wytworzył: Michał Bednarek
Data wytworzenia: 04.10.2021
Opublikował w BIP: Michał Bednarek
Data opublikowania: 04.10.2021 14:49
Ostatnio zaktualizował: Michał Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 04.10.2021 14:49
Liczba pobrań: 53
Wytworzył: Michał Bednarek
Data wytworzenia: 31.08.2021
Opublikował w BIP: Michał Bednarek
Data opublikowania: 31.08.2021 14:26
Ostatnio zaktualizował: Michał Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 04.10.2021 10:50
Liczba wyświetleń: 6