W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Trzcianki

Wróć

Wnioski z posiedzenia Komisji Gospodarczej 20.02.2023 r.

Wniosek

Przewodniczący komisji T. Tomczak prosił  o informację dot. parkomatu, jaki okres był czynny w roku, co było przyczyną nie działania oraz ilość kontroli przeprowadzonych przez Straż Miejską strefy płatnego parkingu. Czy Straż Miejska prowadzi kontrole parkowania w mieście? 
Radny R. Matkowski zwrócił uwagę aby Straż Miejska od czasu do czasu kontrolowała miejsca parkingowe, dla których wprowadzono ograniczenia czasowe. 

Odpowiedź na wniosek

Okresy, w których parkomat był nieczynny:

  • (16.12.2021 r. - 15.02.2022 r.) w związku z wymianą akumulatorów oraz awarią akceptora bilonu, który został wymieniony,
  • (ok. 15.06. - 12.08.2022 r.) awaria akceptora bilonu,
  • (ok. 29.11. 2022 r. - do dzisiaj) awaria akceptora bilonu.

W latach (1.09.2019 r. - 28.09.2022 r.) kontrole strefy płatnego parkowania w Trzciance prowadziła pracownica cywilna Straży Miejskiej. Nie prowadzono żadnego rejestru kontroli strefy płatnego parkowania. Podobnie jak w przypadku poboru opłaty targowej upoważniony pracownik czyni to codziennie.

Wytworzył: Marzena Domagała
Data wytworzenia: 22.02.2023
Opublikował w BIP: Michał Bednarek
Data opublikowania: 22.02.2023 10:24
Ostatnio zaktualizował: Michał Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 17.03.2023 06:51
Liczba wyświetleń: 6