W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Trzcianki

Wróć

Wnioski z posiedzenia Komisji Rewizyjnej, 01.07.2022 r.

Wniosek nr 1

Komisja Rewizyjna składa wniosek o wskazanie dokumentu potwierdzającego umocowanie Dyrektor Biblioteki Publicznej i Centrum Kultury do zawierania umów z podmiotami zewnętrznymi.

(w odniesieniu do umowy użyczenia zawartej między BPiCK a Nadnotecką Grupą Rybacką z dnia 16.02.2021 r.). Wniosek przyjęty w głosowaniu: 6 za (jednogłośnie).

Odpowiedź na wniosek nr 1

Dyrektor BPiCK dokonała zawarcia umowy ze Stowarzyszeniem Nadnotecka Grupa Rybacka na podstawie dyspozycji burmistrza Trzcianki. Do zawierania innych niż wskazane w umowie na zarządzanie obiektem umów niezbędne jest wyrażenie zgody przez organ wykonawczy gminy. Burmistrz Trzcianki polecił podpisanie umowy, co należy potraktować jako klarowną i bezpośrednią zgodę na jej zawarcie.

Wniosek nr 2

Komisja Rewizyjna wniosła o podanie składu (zmian w składzie) Zespołu monitorującego realizację projektu CIS (Zespół ds. rewitalizacji), podanie dat posiedzeń tego zespołu oraz protokoły z tych posiedzeń. Wniosek przyjęty w głosowaniu: 6 za (jednogłośnie).

Odpowiedź na wniosek nr 2

Powołania Zespołu  ds. wdrażania i monitoringu Programu Rewitalizacji Gminy Trzcianka na lata 2017 - 2023 dokonano w poprzedniej kadencji samorządu. Ówczesny burmistrz Trzcianki podjął Zarządzenie NR 56/18 Burmistrza Trzcianki z dnia 16 kwietnia 2018 r.
w sprawie powołania Zespołu ds. wdrażania i monitoringu Programu Rewitalizacji Gminy Trzcianka na lata 2017 - 2023. Na mocy tego zarządzenia określone zostały cele i motywy funkcjonowania Zespołu. Zmiany składu zespołu na przestrzeni lat każdorazowo były podawane do publicznej informacji w BIP w zakładce ZARZĄDZENIA BURMISTRZA i obecny skład wynika z ostanich zmian w zarządzeniu bazowym. 

Wniosek nr 3

Komisja Rewizyjna zapytała czy została powołana Obywatelska Rada ds. Rewitalizacji. Jeśli została powołana Komisja wnosi o podanie składu tej rady, zakresu działalności i realizację zadań. Wniosek przyjęty w głosowaniu: 6 za (jednogłośnie).

Odpowiedź na wniosek nr 3

Ze względu na koneczność stworzenia i przyjęcia nowego programu rewitalizacji na przyszłe lata, na obecnym etapie brak jest zasadności tworzenia innej formy organów konsultacyjnych niż te określone w ustawie o rewitalizacji. Zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami opracowanie nowego programu rewitalizacji będzie wymagało stworzenia tzw. Komitetu Rewitalizacji.  Komitet Rewitalizacji będzie stanowić forum współpracy i dialogu interesariuszy z organami gminy w sprawach dotyczących przygotowania, prowadzenia i oceny rewitalizacji oraz pełnić funkcję opiniodawczo-doradczą burmistrza. Zgodnie z zabezpieczonymi przez Radę Miejską Trzcianki w WPF środkami niebawem zostanie wybrany podmiot do opracowania dokumentacji oraz powołany będzie wspomniany Komitet Rewitalizacji, a dotychczasowy Zespół ds. rewitalizacji zakończy swoją działalność.

Wniosek nr 4

Komisja Rewizyjna wniosła o udzielenie odpowiedzi jaki był cel zlecenia umowy na zarządzanie i administrację zadań Centrum Integracji Społecznej - Bibliotece Publicznej i Centrum Kultury (jako Partnera Wiodącego).Wniosek przyjęty w głosowaniu: 6 za (jednogłośnie).

Odpowiedź na wniosek nr 4

Nawiązanie współpracy partnerskiej z BPiCK wynika z ustaleń z poprzedniej kadencji i porozumień lub ustaleń zawartych między ówczesnym burmistrzem Trzcianki oraz dyrektorem instytucji kultury. To na etapie tworzenia projektu w latach 2016-2017 zdeterminowano jego obecny kształt. Jako Beneficjent wraz z Partnerem Projektu wspólnie czynimy wszelkie możliwe starania, żeby po pomyślnej realizacji projektu utrzymać jego trwałość przez 5 lat.

Wytworzył: Ewelina Ćwiek
Data wytworzenia: 01.07.2022
Opublikował w BIP: Michał Bednarek
Data opublikowania: 01.07.2022 13:02
Ostatnio zaktualizował: Michał Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 19.07.2022 08:09
Liczba wyświetleń: 6