W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Trzcianki

Wróć

Wnioski z posiedzenia Komisji Środowiska i Rozwoju Wsi, 27.07.2023 r.

Wniosek nr 1

Komisja Środowiska i Rozwoju Wsi zawnioskowała, aby do Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - edycja szósta – PGR gmina złożyła następujące wnioski:

  • Modernizacji bazy oświatowej: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Siedlisku (remont, wymiana źródła ogrzewania) oraz budowa bieżni przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Trzciance.
    Wniosek przyjęty przez komisję w głosowaniu: za 6, przeciw 0, wstrzymujących się 1.
  • Kompleksowy remont budynku świetlicy we Wrzącej (dach + termomodernizacja) oraz Budowa placu zabaw przy blokach po byłym PGR w Siedlisku.
    Wniosek przyjęty przez komisję w głosowaniu: za 7, przeciw 0, wstrzymujących się 0.

Odpowiedź na wniosek nr 1

Wniosek Komisji został zrealizowany, z wyjątkiem placu zabaw w Siedlisku (wcześniej należy przejąć teren od KOWR).

Wniosek nr 2

Radny Zygmunt Czarny ponowił wniosek o wycięcie brzozy przy targowisku miejskim oraz brzozy na skrzyżowaniu ulic Broniewskiego - Mickiewicza przy placu zabaw.

Odpowiedź na wniosek nr 2

Wnioskowane drzewo zostanie usunięte po 1 września 2023 r.

Wniosek nr 3

Radna Jadwiga Durejko złożyła wniosek o następującej treści: "Proszę o wyjaśnienie decyzji o zawieszeniu postepowania z dnia 19.06.2023 r. syg.akt.RPN.6730.47.2023 z chwilą posiadania decyzji SKO w Pile o wszczęciu ponownego rozpatrzenia przez organ pierwszej instancji. Dnia 16.06.2023 r. rozpoczęto, aby 19.06.2023 zawiesić? Czym było to spowodowane?".

Odpowiedź na wniosek nr 3

Do wyłącznej kompetencji Burmistrza jako organu administracji publicznej należy prowadzenie postępowania o wydanie decyzji o warunkach zabudowy. 

W przypadku każdej sprawy, jeśli teren inwestycji zlokalizowany jest na działkach objętych uchwałą o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, organ ma prawo zawiesić takie postępowania na podstawie art. 62 ust. 1 ustawy o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym, na czas nie dłuższy niż 9 miesięcy od dnia złożenia wniosku o ustalenie warunków zabudowy. 

Od postanowienia służy stronie zażalenie do SKO w Pile.

Postanowienie o zawieszeniu postępowania wydaje się po zawiadomieniu strony o jego wszczęciu (w sytuacji kiedy wniosek jest kompletny i nie zawiera braków formalnych). 

Dostęp do akt sprawy jak i aktywny udział stron postepowania zapewniony może być stronom przedmiotowego postępowania.

Wytworzył: Ewelina Ćwiek
Data wytworzenia: 27.07.2023
Opublikował w BIP: Tomasz Felcyn
Data opublikowania: 27.07.2023 16:23
Ostatnio zaktualizował: Michał Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 25.08.2023 06:11
Liczba wyświetleń: 8