W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Trzcianki

Wróć

Wnioski z sesji 28.08.2025 r.

Wniosek nr 1

Radny P. Ratajczak Wnoszę o wykoszenie trawy przy drodze prowadzącej na os. Logo w obrębie wsi Straduń. Na przedmiotowej drodze znajdują się studzienki kanalizacyjne, które są zarośnięte trawą, co powoduje ryzyko ich uszkodzenia przez pojazdy, jak i uszkodzenia samych pojazdów z uwagi na ich wystawanie ponad poziom gruntu.

Odpowiedź na wniosek nr 1

Dokonano uzgodnień z Panią Sołtys o  wycinkę traw przez Radę Sołecką wsi Straduń.

Wniosek nr 2

Radna Janina Kamińska Proszę o wycenę „Dni Trzcianki” w 2026 roku (BiCK).

Odpowiedź na wniosek nr 2

Odpowiedź na wniosek w załączniku. 

Odpowiedź na wniosek nr 2 - Wycena Dni Trzcianki.pdf

Wniosek nr 3

Radna J. Kamińska Proszę o wycenę Dożynek Gminnych w 2026 roku (referat Promocji).

Odpowiedź na wniosek nr 3

Dotychczas organizacją Dożynek Gminnych zajmowała się Biblioteka Publiczna i Centrum Kultury, która otrzymywała dotację celową na organizację wydarzeń kulturalnych.

Każdorazowo, organizacja dożynek obejmuje koszty dotyczące:

  • sceny z nagłośnieniem 
  • zespołu dożynkowego  
  • gwiazdy dożynek 
  • zabawy tanecznej DJ
  • Orkiestry BPiCK (transport) 
  • konferansjera 
  • bonów żywnościowych dla delegacji (KGW)
  • zakupu chleba i bułek dla mieszkańców 
  • toi toi + osoby do sprzątającej 
  • ochrony + OSP 
  • zaiksu
  • dekoracje sceny i wsi
  • przygotowania ołtarza i intencji mszy św. 
  • transportu przewozu stołów, sceny, barierek, itp. 
  • zabezpieczenia medycznego 
  • zabezpieczenie elektrycznego (skrzynka, elektryk) 
  • animacji dla dzieci, zamków dmuchanych
  • kotylionów 
  • plakatów, zaproszeń, citylightów, dyplomów
  • zakupu kwiatów 
  • nagród za wieńce dożynkowe 
  • nagród w konkursie Piękna Wieś (wypłacanych w kolejnym roku). 

Analizując rzeczywiste potrzeby i ponoszone w ostatnich latach koszty, należy podkreślić, że realny i wystarczający budżet na organizację Dożynek Gminnych w 2026r. to około 50.000 zł.
Kwota ta pozwoliłaby pokryć wszystkie niezbędne elementy organizacyjne (scenę, oprawę muzyczną, ochronę, nagłośnienie, dekoracje, nagrody, materiały promocyjne.), a także zapewnić bezpieczeństwo i atrakcje dla mieszkańców.
 Wysokość środków w największym stopniu zależy od wyboru miejsca organizacji dożynek i zespołu/gwiazdy wieczoru. Przy racjonalnym doborze atrakcji, całość wydarzenia można przeprowadzić w podanej kwocie.

Wniosek nr 4

Radny W. Putyrski Proszę o ustawienie kilku ławek parkowych przy chodniku na ul. Staszica, na odcinku od ronda Działkowców do ul. Spółdzielców. Jest to dość chętnie wybierane miejsce spacerów mieszkańców miasta, w szczególności osób starszych, a na wspomnianym odcinku chodnika zamontowana jest tylko jedna ławka.

Odpowiedź na wniosek nr 4

Wniosek przyjęty do realizacji w terminie do końca września br.

Załączniki:

Podmiot udostępniający: Urząd Miejski Trzcianki
Wytworzył: Dominika Jeske
Data wytworzenia: 12.09.2025
Opublikował w BIP: Michał Bednarek
Data opublikowania: 23.09.2025 14:44
Liczba pobrań: 1
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski Trzcianki
Odpowiedzialny za treść: Marzena Domagała
Wytworzył: Marzena Domagała
Data wytworzenia: 01.09.2025
Opublikował w BIP: Tomasz Felcyn
Data opublikowania: 01.09.2025 14:34
Ostatnio zaktualizował: Michał Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 23.09.2025 14:44
Liczba wyświetleń: 40