Trzcianka, dnia 22.01.2021 r.
Znak sprawy RGK.271.2.2021.AR
ZAPYTANIE OFERTOWE
- Zamawiający – Gmina Trzcianka – zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na:
Modernizacja lokalu mieszkalnego komunalnego w Trzciance przy ul. Grunwaldzkiej 4/2
- Opis przedmiotu zamówienia:
Modernizacja lokalu mieszkalnego komunalnego w Trzciance przy ul. Grunwaldzkiej 4/2:
- roboty rozbiórkowe,
- wymiana i montaż stolarki drzwiowej,
- wykonanie posadzek,
- roboty wykończeniowe ścian i sufitów,
- wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej,
- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
- wykonanie instalacji elektrycznej,
- wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych,
- odnowienie klatki schodowej.
Uwaga: szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zwierają załączniki nr 1 i 2 do zapytania ofertowego: rysunki techniczne oraz przedmiar robót.
- W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadają wiedzę i doświadczenie;
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) mają stabilną sytuację ekonomiczną i finansową.
- Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 30.04.2021 r.
- Okres gwarancji/rękojmi: 5 lat.
- 6. Warunki płatności: przelew 14 dni od daty otrzymania faktury.
- Inne wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
- Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wytycznymi i zaleceniami uzgodnionymi z Zamawiającym,
- Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać każdorazowo z Zamawiający ewentualne roboty dodatkowe lub zamienne,
- Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot umowy z materiałów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, oraz na każde żądanie zamawiającego okazać atesty, świadectwa /certyfikaty/, aprobaty i inne dokumenty stwierdzające jakość i dopuszczenie do stosowania użytych materiałów,
- Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia miejsca wykonania robót pod względem przeciwpożarowym oraz BHP i ponosi odpowiedzialność za prawidłową ochronę p.poż. oraz BHP, jak również ponosi wszelkie konsekwencje wynikające z braku nadzoru i zabezpieczenia w tym zakresie;
- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki bezpieczeństwa i porządek na placu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór techniczny nad realizowanymi robotami,
- Wykonawca zobowiązany jest informować Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość lub opóźnienie terminu zakończenia robót,
- Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu robót – uporządkować teren i przekazać go Zamawiającemu w terminie nie późniejszym niż ustalony termin odbioru robót.
- Wykonawca zobowiązany jest wykonać czynności będące przedmiotem zamówienia z najwyższą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami i warunkami prawa oraz wytycznymi i zaleceniami uzgodnionymi z Zamawiającym;
- Wykonawca dokonywał będzie we własnym zakresie wszelkich ewentualnych uzgodnień niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy.
- Istotne warunki umowy (lub wzór umowy)
- rozliczenie robót nastąpi jednorazowo po wykonaniu i odbiorze całości robót, zgodnie z zatwierdzonym kosztorysem powykonawczym według stawek kalkulacyjnych zawartych w ofercie;
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w związku z prowadzeniem robót oraz szkody wynikające ze zniszczenia i innych zdarzeń w odniesieniu do robót, obiektów, materiałów, sprzętu i innego mienia ruchomego związanego z prowadzeniem robót podczas realizacji przedmiotu umowy;
- wynagrodzenie będzie wypłacane w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT przez Zamawiającego,
- obowiązującą formą odszkodowania będą kary umowne:
- za opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia zostaną naliczone kary w wysokości 1% licząc od wartości umowy brutto za każdy dzień opóźnienia,
- za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy – wynosi 15% kwoty wynagrodzenia umownego brutto,
- za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z winy Zamawiającego – wynosi 15% kwoty wynagrodzenia brutto;
- Wykonawca ma prawo naliczać odsetki w wysokości ustalonej ustawowo, w razie nieterminowej zapłaty faktury przez Zamawiającego;
- Wykonawca nie ma prawa przenosić na rzecz osób trzecich wierzytelności wynikających z umowy bez zgody Zamawiającego.
- Opis sposobu obliczenia ceny oferty: Na podstawie załączonych przedmiarów robót, rysunków i wizji lokalnej.
- Sposób przygotowania oferty:
1) Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, na formularzu
lub w oparciu o formularz OFERTA, stanowiący załącznik do niniejszego Zapytania ofertowego;
2) Cenę oferty należy podać cyfrowo i słownie;
3) Formularz oferty należy wypełnić czytelną trwałą techniką.
- Kryteria oceny ofert:
1) cena 100 %
12. Miejsce i termin złożenia oferty:
1) ofertę należy złożyć w terminie do 29.01.2021 r. do godz. 9:00
2) ofertę można złożyć w siedzibie zamawiającego osobiście lub przesyłką pocztową
Urząd Miejski Trzcianki
pokój nr 116
ul. Sikorskiego 7
64-980 Trzcianka
3) ofertę można złożyć drogą elektroniczną: arataj@trzcianka.pl
4) ofertę należy jednoznacznie oznaczyć, np. oznaczając napisem na kopercie
lub w temacie przesyłki elektronicznej
„OFERTA - Modernizacja lokalu mieszkalnego komunalnego w Trzciance przy ul. Grunwaldzkiej 4/2”
(nazwa postępowania z punktu 1 Zapytania ofertowego)
5) oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie podanym w punkcie 1 zostanie wykonawcy zwrócona bez otwierana.
- Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1) formularz oferty wg załączonego wzoru – załącznik nr 3;
2) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru – załącznik nr 4;
3) kosztorys ofertowy;
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni, licząc od dnia upływu terminu złożenia ofert.
- Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.01.2021 r. o godz. 09:10 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miejski Trzcianki
pokój nr 116
ul. Sikorskiego 7
64-980 Trzcianka
- Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Artur Rataj
Urząd Miejski Trzcianki
pokój nr 116
ul. Sikorskiego 7
64-980 Trzcianka
tel. 67 352 73 73 tel. kom. 728 457 525
e-mail: arataj@trzcianka.pl