W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Oficjalna strona BIP
 - Otwiera się w nowym oknie

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Trzcianki

Wróć

Wyniki badania satysfakcji klientów Urzędu Miejskiego Trzcianki w 2023 r.

Wyniki badania satysfakcji klientów

Badanie satysfakcji klientów Urzędu Miejskiego Trzcianki w 2023 r. prowadzone było jednocześnie przy pomocy dwóch metod:

  1. badania przeprowadzonego przy użyciu kiosku ankietowego w budynku urzędu,
  2. badania ankietowego przeprowadzonego on-line.

W badaniu ankietowym on-line wzięło udział 5 osób, natomiast oceny za pomocą kiosku ankietowego dokonało aż 6 056 osób.

Wyniki badania przeprowadzonego przy użyciu kiosku ankietowego w budynku urzędu

Badanie przy użyciu kiosku ankietowego polegało na wyborze znaku graficznego, symbolizującego poziom zadowolenia klienta urzędu: pozytywny, neutralny lub negatywny.

Ogólny poziom zadowolenia klientów Urzędu Miejskiego Trzcianki w 2023 r. w znaczącej większości został oceniony pozytywnie- 84%, 12 % uczestników badania wyraziło ocenę negatywną, a 4% neutralną.

Znaczącą grupę wśród badanych (2687) stanowiły osoby, które nie wskazały obszaru oceny, tj. referatu, komórki organizacyjnej- 83% z nich oceniła urząd pozytywnie, 12% negatywnie i 5 % neutralnie.

Najczęściej oceniano: Urząd Stanu Cywilnego, Referat Ochrony Środowiska, Referat Planowania
i Gospodarki Nieruchomościami oraz Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich.

Największy procent ocen pozytywnych otrzymały: Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich (93%), Referat Inwestycji i Środków Zewnętrznych (91%), Urząd Stanu Cywilnego (83%), Referat Ochrony Środowiska (83%) i Referat Finansowo- Budżetowy (83%).

Szczegóły ocen z roku 2023Opis grafiki

Wyniki badania ankietowego przeprowadzonego on-line

W badaniu wzięło udział jedynie 5 osób, co nie stanowi grupy reprezentatywnej.  Uczestnikami badania były kobiety pracujące z wykształceniem wyższym i średnim, z różnych grup wiekowych. Badanie przeprowadzono z zastosowaniem 3-stopniowej skali ocen (słabo, przeciętnie, dobrze).

Z badanych obszarów najlepiej oceniono wizerunek urzędu, tj. lokalizację i oznakowanie. Natomiast czystość, czytelność stosowanych formularzy oraz schludność ubioru urzędników oceniono dobrze
i przeciętnie. Przeciętnie oceniono: atrakcyjności i przejrzystość stron internetowych. Uczestnicy badania w większości słabo ocenili: dostępność i liczbę miejsc parkingowych, indywidualne podejście do klienta, kompetencje urzędników oraz rzetelność obsługi.

 

Wytworzył: Joanna Noji
Data wytworzenia: 31.01.2024
Opublikował w BIP: Michał Bednarek
Data opublikowania: 31.01.2024 10:24
Ostatnio zaktualizował: Michał Bednarek
Data ostatniej aktualizacji: 31.01.2024 10:24
Liczba wyświetleń: 3